50 Reacties
4 maanden geleden
Ik doe mn kindje (5 w oud nu) gewoon een rompertje aan met lange mouwen en een lang pyjama broekje met sokjes, en inbakeren. Anders valt hij niet in slaap...vervolgens een lakentje over hem heen. Geen dik dekentje 🩵groetjes 😁
4 maanden geleden
Onze meid heeft een rompertje zonder mouwen aan, een dun shirtje met lange mouw, puckababy piep en nog een dun lakentje er over heen ☺️. Als het warmer word shirtje uit of alleen in de pamper in puckababy
4 maanden geleden
Ik lees mee. Ik heb nu een lange mouwen romper aan, slaappakje met lange mouwen en een inbaker doek. De dekentjes hebben we maar niet ook nog gedaan en ook geen sokjes aan… maar ik heb ook geen idee of dit goed is 😅
4 maanden geleden
Mijn dochter (6wk) heeft een romper met korte mouw en gewoon pyjamapakje aan met bedekte benen en lange mouwen. Geen sokken en een dan een dekentje niet dik.
4 maanden geleden
Hier korte mouw romper met een pyjama met lange mouwen en sokjes eraan vast. Hij ligt onder een dekentje met lakentje. Het is nu 23 graden op de slaapkamer.
4 maanden geleden
Romper korte mouwen, slaapzakje lange mouwen en dekentje. Daarmee zit ze op ongeveer 37.0.
4 maanden geleden
Reactie op Lucie93
Ons meisje slaapt ingebakend (swaddle) in een romper met korte mouwen en so ...
Ik zie dat wij op dezelfde dag bevallen zijn 🥰
4 maanden geleden
Ik kijk hiernaar https://www.24baby.nl/baby/verzorging-baby/kleding-warm-weer/ Op de slaapkamer was het 24,2 graden dus hij had een romper en sokjes aan onder een lakentje (z’n slaapzakje was vies en heb er maar 1 maar er is er nog 1 onderweg) De kraamverzorgster zei dat ze het beter iets te koud kunnen hebben dan te warm, dat vind ik een geruststellend advies
4 maanden geleden
Hier een korte mouwen romper, broekje, blote voetjes en een lakentje met dekentje. Was gisteravond 25 graden op de slaapkamer. Was bang dat de korte mouwen misschien wel wat koud zouden zijn maar hij heeft geslapen als een roosje, van 21:00 tot 7:30 🥲
4 maanden geleden
Hier al weken (bijna van begin af aan) rompertje met korte mouw of spaghetti bandjes en puckababy piep. En dan over de helft van haar lichaam een deken strak er overheen. Maar deze is vaak bij de volgende voeding al van haar af. 🤣
4 maanden geleden
Zoontje van 5 weken slaapt alleen in een romper met korte mouwen en dan inbakeren en dekentje erover.