50 Reacties

4 maanden geleden

Aankomende nacht romper met korte mouwen onder Nunki lakentje. Overdag had ze vandaag een romper met spaghettibandjes maar die blote schoudertjes leek me toch nog een stapje te ver. Zo'n 26 graden op haar kamertje gok ik.

4 maanden geleden

Ik heb een zipster boxpakje van bamboe aangedaan. Wel lange mouwtjes. En dan alleen een 1.0 tog slaapzakje, zonder armpjes. Geen dekentjes of lakentjes verder.

4 maanden geleden

mijn dochtertje is aankomende maandag 6 weekjes en ze heeft nu alleen een romper aan, het is ook 32° op mijn kamer helaas

4 maanden geleden

Reactie op Rissje89

Aankomende nacht romper met korte mouwen onder Nunki lakentje. Overdag had ...
Hoe bevalt de Nunki?

4 maanden geleden

Het is hier ook warm. We hebben nu alleen een luier in een katoenen inbaker slaapzakje. En eventueel een disana dekentje erover. ‘Snachts even voelen hoe de temp is

4 maanden geleden

Reactie op Rbmg

Luier en de love to dream 1.0 tog, was begin van de nacht 25 graden, later ...
Wij precies dit! Luier en precies dat slaapzakje

4 maanden geleden

Vannacht alleen in luier maar onze slaapkamer was dan ook 30 graden

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempje07

Hoe bevalt de Nunki?
Goed! Ik had 'm voor m'n zoontje gekocht toen ie in de ellendige slaapregressie bij 4 mnd zat. Ik vind het een fijn alternatief voor inbakeren of zo'n inbakerslaapzak. Omdat je die moet gaan afbouwen op een gegeven moment. En Nunki geeft wel geborgenheid maar hoeft niet afgebouwd te worden.

4 maanden geleden

Reactie op Rissje89

Goed! Ik had 'm voor m'n zoontje gekocht toen ie in de ellendige slaapregre ...
Ik vind het opmaken van het bedje en het lakentje goed erop krijgen wel echt gedoe dus wassen doe ik alleen als het nodig is. Mocht je het Nunki lakentje kopen dan zou ik het instructiefilmpje over het opmaken zeker even kijken.