11 Reacties
2 maanden geleden
Lange mouwen romper met lakentje. Als het echt warm is, korte mouwen romper met lakentje.
2 maanden geleden
Het is nu gemiddeld 21 graden. Onze dochter draagt dan een korte mouw romper, een pyjama (meestal boxpakje lange mouw) en ligt dan onder een nunki lakentje. Ons raam staat altijd open, dus soms is het wat fris. Dan ligt er een dun dekentje klaar die we nog over het nunki lakentje kunnen leggen.
2 maanden geleden
Reactie op Dsir
Wij gebruiken het slaapzakje van Puckababy. Op de website staat een TOG sch ...
Ja, had ik al gezien. Allen had gevoel dat voor mijn dochter het te koud was 🙈 mijn man had haar vanmiddag met veel lagen in bed gelegd en ze kwam helemaal niet zo warm uit uit bed. Dus dacht zou ze misschien ‘s’ nachts ook wel eens te koud hebben
2 maanden geleden
Ik hou zelf deze tips aan: https://www.24baby.nl/baby/verzorging-baby/kleding-warm-weer/
Tot nu toe elke keer goed uitgepakt :)
2 maanden geleden
Hier een luiertje en 0,5 slaapzakje of alleen een rompertje. Warmbloedige baby
2 maanden geleden
Hier een baby die het niet al te snel warm heeft; romper lange mouw + broekje en sokken. Wanneer het iets kouder wordt een slaapzak zonder mouwen.
Bij ons op de kamer is het aardig warm. Ala ze smorgens bij in bed komt (in het nestje) doe ik altijd de slaapzak uit, anders wordt het te warm.