54 Reacties

één maand geleden

Mensen met een grote speelmat, welke hebben jullie gekocht? Onze zoon rolt namelijk telkens van zijn mat af ( little dutch)

één maand geleden

Ik ben ontzettend blij met onze box en de muziekmobiel erboven. Kan hij heel lang onder liggen kijken en ik weet dat m verder niks kan gebeuren.

één maand geleden

Draagdoek/zak. Ik kan echt niet zonder.

één maand geleden

Reactie op soofffje

Mensen met een grote speelmat, welke hebben jullie gekocht? Onze zoon rolt ...
Ideaal deze! Zit ook een hoes bij https://www.bol.com/nl/p/auto-avonturen-speelmat-speelkleed-speelmat-baby-speelkleed-baby-speelmat-foam-150-x-200-cm-opvouwbaar-inclusief-opbergtas-auto-speelmat/9300000163867266?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één maand geleden

Reactie op soofffje

Mensen met een grote speelmat, welke hebben jullie gekocht? Onze zoon rolt ...
https://www.volero.nl/vierkante-speelmat-jip-beige.html Kan makkelijk in de was ook!

één maand geleden

Reactie op Hdgtx

Slaapzakken, want mijn zoontje trapt de dekens steeds van zich af🙈 En dez ...
Wij hebben die ook maar mijn baby moet er echt van huilen, veel te intens en druk 🤣 vond jou baby het meteen leuk? Freddie die vlieg waren mijn beide kindjes ook bang voor 🥲

één maand geleden

Draagdoek, draagzak Luvion waterverwarmer Lichtgevende fopspenen!!! Boxmobiel Leander Matty Felgekleurde troep van speelgoed 😅

één maand geleden

Reactie op Aardbeitje20

Draagdoek, draagzak Luvion waterverwarmer Lichtgevende fopspenen!!! Boxmobi ...
Oh en ergopouch inbaker/slaapzakken ❤️❤️❤️

één maand geleden

Leander matty

één maand geleden

Reactie op Jessara

Leg jij nog iets op je Leander verschoonkussen of leg je je baby daar direc ...
Ik doe er niks op 😊

één maand geleden

Top: Newbornset van stokke Inbaker van Meyco Draagzak (ergo baby omni breeze) Bacticol of orthiflor

één maand geleden

In het begin het babynestje! Mijn vriend en ik hebben vaak gezegd tegen elkaar goh dat ding heeft z’n geld al opgebracht! Ze sliep het liefst daarin (lekker geborgen) en we konden het overal mee naar toe nemen en neerleggen.

één maand geleden

Wipper Draagzak Baby gym En zo’n vogeltje met slaapmuziek. Zodra we die aanzetten gaat ze slapen ☺️