4 Reacties

3 maanden geleden

Wat ik makkelijk doe is wat bakken met de peuter. Verder kan hij uren met play dough aan de slag.

3 maanden geleden

De baby slaapt eigenlijk overal wel, dus we gaan ook wel veel weg. Maar op de dagen dat ik met de kinderen thuis blijf, knutselen we veel. Dat kan vanalles zijn; knippen en plakken, kleuren, verven, kleien, kralen rijgen o.i.d. Verder bakken we regelmatig samen wat, of spelen we een spelletje. Boekjes lezen vindt hij ook erg leuk. Onze peuter is dan wel iets jonger, hij is in juni 2 geworden. In de tuin spelen doet hij ook graag, we hebben een klein zwembadje, een schommel, een glijbaan en wat buitenspeelgoed. De moestuin kan peuter zich ook altijd wel even mee vermaken. Op zoek naar rijpe groenten en fruit bijvoorbeeld.

3 maanden geleden

Ik vind de dagen met mijn 4 jarige soms ook wel lang. Ik ga dan toch het liefst even eruit. De baby slaapt in de kinderwagen. We gaan naar de kinderboerderij, bibliotheek, speeltuin, strand of ballenbak. Het zijn altijd maar een paar uurtjes of minder, maar dan zitten we in ieder geval niet de hele tijd thuis.

3 maanden geleden

wij doen meestal in de ochtend of middag 1 activiteit buitenshuis. baby doet dan slaapje in draagzak of wagen. verder wat je daarvoor ook deed? lekker spelen in huis of buiten.