11 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou de voeding voorlopig gewoon geven. Het kan wat geborgenheid zoeken zijn. Maar misschien valt de overgang net samen met een sprong of groeispurt. Geef je kindje vooral waar het om vraagt. Zeker het eerste jaar, maar daarna ook.

3 maanden geleden

Ik zou in de nacht sowieso minder voeding aanbieden

3 maanden geleden

Ik zou het geven, je baby vraagt er niet voor niks om. Het kan ook zo weer veranderen natuurlijk.

3 maanden geleden

Ik zou even volhouden nog. Daarnaast goed checken of ze echt honger heeft of alleen even een aai over de bol nodig heeft omdat ze jullie even mist. Ze voelen toch altijd veranderingen aan.

3 maanden geleden

Reactie op Iris-bloemetje

Ik zou even volhouden nog. Daarnaast goed checken of ze echt honger heeft o ...
Thx! Ja precies! Doe ik ook maar ze is inmiddels dan zo wakker dat ze wel echt dr honger huiltje opzet en een aai niet voldoende is. Ze werd in de wieg ook wel eens wakker, maar dan ben je er toch sneller bij en was een aai of tutje wel voldoende.

3 maanden geleden

Reactie op ennasil94

Ook een idee ja! Ik zal de volgende keer eens kijken of ze na 1 borst weer gaat slapen.

3 maanden geleden

Reactie op ennasil94

Waarom?

3 maanden geleden

Reactie op Evaevaeva

Thx! Ja precies! Doe ik ook maar ze is inmiddels dan zo wakker dat ze wel e ...
Je hebt helemaal gelijk. Je hoort veel minder (wat ook fijn is voor je eigen nachtrust) als er iets meer afstand is. In dit geval dan niet zo handig maar ik zou het echt even aankijken. Het is op zich al een wonder dat die van jou zo vroeg doorslaapt😅. Die van ons slaapt nu 5 van 7 dagen door met 11 weken. Wat een feest!

3 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Waarom?
Dit gaf het CB bij ons aan. Dan bouw je het af en zien ze het niet als ‘gewone’ voeding

3 maanden geleden

Reactie op ennasil94

Dit gaf het CB bij ons aan. Dan bouw je het af en zien ze het niet als ‘gew ...
Oh.. ik geef borstvoeding op verzoek dus ik kijk gewoon wanneer ze komt

3 maanden geleden

Hier ook 10 weken en ineens weer nachtvoeding, ik denk dat sprong 3 begonnen is