10 Reacties

3 maanden geleden

Mijn dochter van 12 weken doet haar slaapje overdag boven in de co sleeper in een donkere kamer met white noise! En ze slaapt de nachten ook door.

3 maanden geleden

Denk dat het per kindje kan verschillen wat wel en niet werkt. Bij ons slaapt de baby over dag in de woonkamer waar wordt geleefd en het licht is. Avond in bedje+donker. Dit werkt bij deze baby goed maar had ik bij mijn eerste baby echt nooit kunnen doen die werd van alles wakker vervolgd door veel huilen en viel ook niet in slaap in een lichte kamer. Ik zou zeggen doe lekker wat werkt voor jou en jouw babytje. Als donkere kamer over dag werkt lekker doen.

3 maanden geleden

Gewoon proberen! Hier ook een baby die echt niet gaat slapen in het licht. Dus maken haar kamer nu ook donker. Nachten gaan bij ons gewoon goed.

3 maanden geleden

Hier ook een donkere kamer overdag en dan presteert ze het om nog naar het randje net boven de gordijnen te gaan liggen turen en lachen. Ik zorg gewoon dat de dutjes overdag dan niet te lang worden en ze slaapt s nacht toch echt vaak 6 uur achter elkaar

3 maanden geleden

Ons kindje slaapt de nachten door en slaapt overdag in een donkere kamer omdat ze anders ook te veel wordt afgeleid. Maar wat andere inderdaad ook zeggen, gewoon even uitproberen wat voor jouw kindje werkt!

3 maanden geleden

https://www.24baby.nl/baby/slapen/baby-wil-niet-slapen/ Misschien een interessant artikel voor je? Hier wordt onder andere ook als tip meegegeven dat een stille, donkere kamer is aan te raden. 😃

3 maanden geleden

Als je de wakker momenten in goed daglicht doet, zou een donker kamertje geen probleem moeten zijn.

3 maanden geleden

Wij merken sinds een week of twee dat het ons zoontje niet meer lukt om een goede slaapcyclus te doen beneden in de box. Het zijn vooral wat hazenslaapjes dan. Hij vindt de omgeving interessanter nu hij meer meekrijgt. Sinds een paar dagen leggen we hem in zijn bedje in zijn kamer en is hij zo 1,5-2 uur weg. Dus dat werkt voor ons veel fijner!

3 maanden geleden

Mijn baby slaapt überhaupt vreselijk slecht overdag (zelfs in een donkere kamer), maar we gaan donderdag eens een check laten doen bij de osteopaat! Want ik snap er niks van en word moedeloos van alle tevergeefse pogingen hem in slaap te krijgen….

3 maanden geleden

Mijn dochter doet vanaf het begin haar dutjes in haar eigen donkere kamer. Zij heeft er geen problemen mee en heeft een goed dag en nacht ritme