13 Reacties
4 maanden geleden
Misschien voelt de wieg te groot en open? In een maxi-cosi zit ze natuurlijk wat meer ingepakt. Misschien kan je proberen een babynestje in de reiswieg te doen?
4 maanden geleden
Reactie op Nathaliiieee
Misschien voelt de wieg te groot en open? In een maxi-cosi zit ze natuurlij ...
Dit deden wij ook wel eens (dat nestje). Sowieso wandelen we hier heel consequent, want twee honden. Bij ons kan het randje rond haar hoofd omhoog bij de kinderwagen waar ze lekker doorheen kan kijken, dan valt ze altijd heel snel in slaap. Ook hoppelpadjes vindt ze heerlijk. Als ik ‘s avonds met de honden ga en ze moet mee, wikkel ik haar ook weleens in een deken, dat vindt ze ook lekker.
4 maanden geleden
Hier precies hetzelfde probleem met ons meisje van bijna 4 weken. Ik rol nu een grote hydrofiele doek op en leg deze als een nestje in de reiswieg, dit lijkt wel iets te werken. We willen nog proberen om de hydrofiele doek een nacht bij ons in bed te leggen zodat hij ‘bekend’ ruikt. We hebben het matrasje in de reiswieg nu ook iets omhoog (hellend) gedaan, zodat ze iets rechterop ligt. En, we proberen af en toe ook op haar zij. Zo, misschien zit hier iets tussen wat bij jou werkt!
4 maanden geleden
Reactie op S1994-
Vraagje, hoe heb je het matrasje opgehoogd?
Het matrasje zit los in het reiswiegje dus die heb ik opgetilt en een opgerold dekentje onder de bovenste helft gelegd zodat het matrasje aan de bovenkant iets hoger ligt. Was een tip van de kraamhulp! Kan ook met een handdoek eventueel. Benieuwd of het bij jou ook helpt!
4 maanden geleden
Reactie op Maanlicht
Je kunt de maxi cosi ook op de kinderwagen zetten? Hier vindt ze zo’n losse ...
Ja dit doe ik ook! Alleen mag ze daar dan niet lang in liggen..
4 maanden geleden
Dankjulliewel voor de tips, gaat het proberen nauwer te maken met doeken zodat ze meer geboren is ☺️
4 maanden geleden
Dankjulliewel voor de tips, gaat het proberen nauwer te maken met doeken zo ...
Door de vermoeidheid lekker spellingsfouten maken zie ik nu 🤣
4 maanden geleden
Hier hetzelfde. As we speak zit ik met haar op het terras en ligt ze lekker te tukken in de maxicosi. Maar daar ligt ze nu al bijna 1,5 uur in dus moet zo maar eens richting huis😅
Wat ik zelf nog wil proberen zijn twee rollen handdoeken naast haar of onder het matrasje aan beide kanten. Als ik met haar wandel zie ik dat hele lijfje van links naar rechts heen en weer gaan in de kinderwagenbak. Ziet er niet heel comfortabel uit