14 Reacties

3 maanden geleden

Ik leg af en toe de bladzijde van een knisperboekje op onze zoon zijn buik. Hij heeft zijn handen echt al ontdekt en ondanks dat hij niks pakt raakt hij het wel al aan waardoor je het hoort

3 maanden geleden

De box mobiel, en de zachte stoffen kubussen van little dutch. In sommige zit een belletje, vindt hij geweldig om tegenaan te trappen. Verder is hij echt super geobsedeerd van een helium ballon, vindt ie helemaal het einde 😂

3 maanden geleden

Wij hebben de dierenvriendjes speelmat af en toe in de box. Daar trappelt ze dan tegen aan vind ze geweldig! Is wel vanaf 6 maanden maar met 12 weekjes gaat het ook al wel prima!

3 maanden geleden

De oball is hier al even favoriet. Die kunnen ze wel makkelijk pakken al op deze leeftijd

3 maanden geleden

Hier zijn Freddie Vuurvlieg en Kapitein Kalamari grote favorieten!

3 maanden geleden

Freddie de Vuurvlieg.

3 maanden geleden

Niet in de box, maar ze heeft vandaag de babygym helemaal ontdekt. Zo van 'wow als ik dit been beweeg, gaat hij tegen een speeltje en dan beweegt dat hele ding boven me! 🤩' Ze bleef maar doorgaan 🥰

3 maanden geleden

Bij mij is inderdaad de mobiel ook favoriet, maar sinds vandaag heeft ze ontdekt dat ze een knisper konijn ook leuk vindt. Die is heel erg dun dus kan ze makkelijk vastpakken met haar handjes

3 maanden geleden

Wij hebben een babygym wat hij helemaal fantastisch vind en een spiegel. Hij kijkt dan naar zichzelf en begint te lachen probeert zijn spiegelbeeld te pakken echt zo leuk om te zien hoe hij alles aan het ontdekken is

3 maanden geleden

Reactie op KJM_

Hier zijn dit ook de grootste favorieten. Heb ze mooi aan de rand van de box gehangen en ze slaat er steeds tegenaan. Vind ze helemaal geweldig!

3 maanden geleden

Reactie op KJM_

Heb ze maar even besteld 😉

3 maanden geleden

De oball! Die kunnen ze ook al snel vast pakken. En knisperdoekjes.

3 maanden geleden

Nog niet zo veel! Zwart wit kaarten kijkt hij naar. Verder vooral lekker om zich heen kijken. We hebben een mooie vilten mobiel met planeten waar hij ook graag naar kijkt. Willem is 8 weken