34 Reacties

één maand geleden

Ik volg mijn dochter is precies hetzelfde wordt ook gewoon nog in de nacht wakker

één maand geleden

Onze dochter slaapt van 20.00 tot 8.00, van 9.30 tot 11.30 en van 13.00 tot 16.30 a 17.30 en dan vaak nog een kort dutje ergens. Zou niet weten hoe, maar dit heeft ze zichzelf zo aangewend. 😅

één maand geleden

Hier is het vaak verschillend per dag maar er zit vaak 1 dutje bij die wel lang duurt (2/2,5 uur) en de rest wat korter ! (30 min tot 1 uur)

één maand geleden

Hier een dochter met middagdutjes van 3/4 uur, dit is vanzelf zo gegaan. Wel houden we ons aan de wakkertijden (flexibel) :)

één maand geleden

Mijn dochter wilt niet in haar eigen bedje slapen, maar naast mij en altijd zonder speen ze valt zelf in slaap. Dan slaapt ze wel 2/3 uurtjes (bv Snachts wordt ze 1x wakker

één maand geleden

Mijn dochter is ook bijna 5 maanden en doet nog vaak 3 a 4 keer een dutje. Die langere slaapjes komen vanzelf wel

één maand geleden

Hier precies hetzelfde. 's nachts een lange ruk van 19-7 en overdag 4-5 hazenslaapjes van 45 minuten

één maand geleden

Hier 4 maanden en nog 4/5 dutjes overdag. Op een na rond 15u die 1,5u is zijn de allemaal 30-40 minuten. Gaat naar bed rond 19:30 en komt dan nog rond 1u en 6u. Was aan het twijfelen of dit normaal was maar fijn dat we niet de enige zijn!

één maand geleden

Reactie op Highwood

Hier precies hetzelfde. 's nachts een lange ruk van 19-7 en overdag 4-5 haz ...
Hier ook precies dit! Echt op de seconde 45 minuten slaapjes 😅

één maand geleden

Is heel wisselend, kan echt per baby maar ook per periode verschillen. Ik heb een hele goede slaper nu (deed gister bijvoorbeeld een slaapje van 14:00 tot 18:00) maar ik weet nog van mn 1e dat zulke dingen ook zomaar om kunnen slaan. Dan slapen goede slapers opeens heel slecht, en slechte slapers maken opeens lange dutjes

één maand geleden

45 minuten is 1 slaapcyclus en dus geen hazenslaapje😉 En als je kindje het er goed op doet zijn dat ook prima slaapjes. Wanneer het langere slaapjes gaan worden weet geloof ik niemand🙈 Ik lees echt van alles: na de 4-maanden slaapregressie of pas als er nog maar 1 dutje op een dag gedaan wordt en alles daar tussenin🙈 Mijn kindje is nu 19 weken en slaapt momenteel 4 a 5 keer op een dag ergens tussen de 30 en 45 minuten. Sporadisch eens langer. De nachten zijn heel erg rommelig, ze pakt momenteel zelden een blokje langer dan 3 uur😵‍💫 Ze doet het er wel goed op verder, maar ik zit ook met smart te wachten op betere tijden😅

één maand geleden

Hier slaapt onze dochter ongeveer van 18:30 uur tot 7:00 uur. (Wordt natuurlijk soms wel eens wakker tussendoor). En dan overdag vaak 3 dutjes. S’ochtends 30/40 minuten, s’middags 1,5/2 uur en later in de middag 20/30 minuten. En als de lange middagdut niet zo lang is, komt er nog een dutje bij

één maand geleden

Hier gelukkig goede slaapjes. In de morgen vaak 1,5 uur en in de middag meestal 2 slaapjes van 1x 2 uur en 1x een uur.

één maand geleden

Onze dochter slaapt minstens een uur elke middag, maar vaak 2 uur of 2.5 uur. Soms wordt ze tussendoor wakker, ik bied haar dan de borst aan en vaak slaapt ze verder. Ze slaapt overigens niet door en komt elke nacht om de 3a4 uur!

één maand geleden

Reactie op Taurus1994

Onze dochter slaapt minstens een uur elke middag, maar vaak 2 uur of 2.5 uu ...
Ze doet overigens gemiddeld 3 slaapjes per dag

één maand geleden

Ooh, blij met dit topic. Ik zat mezelf al weer gek te maken met schema's van slaaptips voor babys en proberen mijn mannetje in dat ritme te proppen. Daarin staat max 3 slaapjes en de middag moet tussen 12 en 14. Maar als ik het zo lees bij jullie dan zijn meer slaapjes dan 3 nog helemaal niet gek!

één maand geleden

Onze dochter slaapt 's nachts vrij goed. Vaak van 8 tot 7 wel. Laatste tijd vaak wel weer 1 voeding 's nachts en soms wel heel moeilijk in slaap te krijgen. Overdag verschilt het heel erg. Soms in de ochtend/vroege middag 2u slaap. Vaker hele dag korte slaapjes en tussen de middag is het vaak moeilijk haar in slaap te krijgen. Ze vecht er vaak echt tegen en is dan ook 's avonds moeilijker in slaap te krijgen. Ups en downs 🙂

één maand geleden

Hier precies hetzelfde. Alleen als ik naast hem lig of in de auto slaapt hij soms langer. Word er echt gek van

één maand geleden

Hier ook hazenslaapjes

één maand geleden

Reactie op Liene91

Ooh, blij met dit topic. Ik zat mezelf al weer gek te maken met schema's v ...
🤣🤣 is eigenlijk echt heel gek he dat we vinden dat baby’s op een bepaald moment moeten slapen en maar zoveel slaapjes mogen doen