26 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb zelf die van nanabeebi en die vind ik wel fijn. Maar ja ik had net zo goed geen luiertas kunnen hebben. Het enige dat ik standaard mee heb zijn billendoekjes, luiers en een verschoningsmatje.

3 maanden geleden

Ja ik heb die ook! Tot nu toe heel tevreden over, kan ook heel veel zooi in🙈

3 maanden geleden

Ik heb een luiertas van Mozz bags! Zijn wel wat duurder, maar erg stevig en van leer! Ben er ontzettend blij mee en tevreden over! 😊

3 maanden geleden

Wij hebben die van nanabeebi ook. Ideaal om genoeg luiers, doekjes en extra kleding mee te nemen. Wij hebben 2 kindjes in de luiers en met die mooie weer speelt de oudste ook graag met water. Dan is het heel fijn dat er extra ruimte is voor extra kleding

3 maanden geleden

ik gebruik eigenlijk gewoon van de hema de nijntjes tas 🙈 ook niet zo duur als luiertassen want het enige wat je echt mee moet hebben zijn luiers doekjes en verschoon matje (en eventueel flesje)

3 maanden geleden

Reactie op n_babyvr

ik gebruik eigenlijk gewoon van de hema de nijntjes tas 🙈 ook niet zo duur ...
en schone kleertjes maar die tas is echt ideaal (vind ik)

3 maanden geleden

Hier ook Nanabeebi. Ideale tas waar veel in kan, tevens als rugzak te gebruiken, je kan hem aan je kinderwagen hangen, er zitten veel vakjes en opbergruimte in

3 maanden geleden

.

3 maanden geleden

Ik zag zelf door de bomen het bos niet meer en heb uiteindelijk een teddy stof tas gescoord bij de A.C.tion 💁🏻‍♀️ voor €7,- of zo en een geweldig ding: kan zonder problemen in de was, heeft 1 groot vak met rits en 1 klein vakje met rits. Verschoonmatje past er in, een koeltasje past er in, flesje past er in, etc. Verder is het handvat ook lang en kan deze makkelijk over het stuur van de wagen hangen of over de schouder getild worden. Manlief draagt hem ook met trots. Als ie in de was zit pleur ik alles in een Dille & Kamille of Hema tas 😂

3 maanden geleden

Wij hebben ook een mozz bags rugzak. Mooi leer wat na 3 jaar nog netjes is. Veel vakjes en een verschoonmatje. Kan ook aan de wagen hangen als je de bandjes erbij koopt.

3 maanden geleden

Ik zag zelf door de bomen het bos niet meer en heb uiteindelijk een teddy s ...
precies zelfde hier die teddy tas was zooo ideaal !!!

3 maanden geleden

Wij hebben 1 gewone rugzak van 16L en verschillende stoffen etuis voor de oudste en voor de jongste heb ik zo'n teddy mombag

3 maanden geleden

Ik heb de rugtas van done by deer. Heel fijn :)

3 maanden geleden

Baere amsterdam! Heel fijn met vakken. En vind het mooie tassen.

3 maanden geleden

Ik heb deze van kidzroom. Ziet er leuk en lekker veel vakjes! Ik vind zelf een rugtas niet fijn en deze is lekker ruim en past genoeg in. Als we weg gaan stop ik er ook m’n eigen spullen in! 😊 https://www.babypark.nl/kidzroom-care-hello-little-one-luiertas.html?color=467&gad_source=1&gbraid=0AAAAADqk4c8dUa3HLLBpPJTvymkLCkqJ2&gclid=Cj0KCQjwtsy1BhD7ARIsAHOi4xa-IO658rmIUMRrCksZ1veVP1A9DT3HInXmmttZ1bXPyKKQt7b6vWgaAilrEALw_wcB

3 maanden geleden

Wij hebben de Bergen rugtas van kapten & son. Je hebt de luiertas variant met wat extra accessoires, maar die hebben wij gewoon zelf gekocht. Ik vind het erg praktisch. Je kan er haakjes aan monteren zodat je hem aan je kinderwagen kan hangen, kan ook in de bak natuurlijk. Ziet er ook stoer uit voor m'n vriend en kan daarna ook als normale rugtas gedragen worden. Heeft trouwens veel vakjes; aan de zijkant kan zelfs mijn 1 literfles. Het is maar net waar je naar op zoek bent denk ik!

3 maanden geleden

Wij hebben express bij nr 2 voor een rugzak gekozen. Bij de eerste had ik een schoudertas, maar daar vaak ruzie mee gehad. Schoudertas om, maxicosi pakken, dendert die schoudertas naar voren tegen de maxicosi aan…. Wat een ondingen. Rugzak blijft ten minste gewoon op de rug zitten en verplaatst niet bij bukken. Ik heb nu de rugzak van done nu deere. Erg tevreden over.

3 maanden geleden

Wij zijn bij de tweede ook overgestapt op een rugzak, omdat een schoudertas niet beviel. Ben erg tevreden over de nanabeebi/mimmti. Fijn groot hoofdvak, handig voorvakje en een antidiefstal vak.

3 maanden geleden

Ik heb de luiertas van Kipling. Goeie kwaliteit, veel vakjes en een hele fijne tas

3 maanden geleden

Wij hebben deze: https://kapten-son.com/nl/p/bergen-pro-diaper-backpack-all-black-1491 Zijn er erg tevreden mee! Genoeg vakjes en vinden de etui en verschoningsmat erbij ook erg handig!