26 Reacties
3 maanden geleden
Ja ik heb die ook! Tot nu toe heel tevreden over, kan ook heel veel zooi in🙈
3 maanden geleden
Ik zag zelf door de bomen het bos niet meer en heb uiteindelijk een teddy stof tas gescoord bij de A.C.tion 💁🏻♀️ voor €7,- of zo en een geweldig ding: kan zonder problemen in de was, heeft 1 groot vak met rits en 1 klein vakje met rits. Verschoonmatje past er in, een koeltasje past er in, flesje past er in, etc. Verder is het handvat ook lang en kan deze makkelijk over het stuur van de wagen hangen of over de schouder getild worden.
Manlief draagt hem ook met trots.
Als ie in de was zit pleur ik alles in een Dille & Kamille of Hema tas 😂
3 maanden geleden
Ik heb deze van kidzroom. Ziet er leuk en lekker veel vakjes! Ik vind zelf een rugtas niet fijn en deze is lekker ruim en past genoeg in. Als we weg gaan stop ik er ook m’n eigen spullen in! 😊
https://www.babypark.nl/kidzroom-care-hello-little-one-luiertas.html?color=467&gad_source=1&gbraid=0AAAAADqk4c8dUa3HLLBpPJTvymkLCkqJ2&gclid=Cj0KCQjwtsy1BhD7ARIsAHOi4xa-IO658rmIUMRrCksZ1veVP1A9DT3HInXmmttZ1bXPyKKQt7b6vWgaAilrEALw_wcB
3 maanden geleden
Wij hebben de Bergen rugtas van kapten & son. Je hebt de luiertas variant met wat extra accessoires, maar die hebben wij gewoon zelf gekocht. Ik vind het erg praktisch. Je kan er haakjes aan monteren zodat je hem aan je kinderwagen kan hangen, kan ook in de bak natuurlijk.
Ziet er ook stoer uit voor m'n vriend en kan daarna ook als normale rugtas gedragen worden.
Heeft trouwens veel vakjes; aan de zijkant kan zelfs mijn 1 literfles.
Het is maar net waar je naar op zoek bent denk ik!
3 maanden geleden
Wij hebben express bij nr 2 voor een rugzak gekozen. Bij de eerste had ik een schoudertas, maar daar vaak ruzie mee gehad. Schoudertas om, maxicosi pakken, dendert die schoudertas naar voren tegen de maxicosi aan…. Wat een ondingen. Rugzak blijft ten minste gewoon op de rug zitten en verplaatst niet bij bukken. Ik heb nu de rugzak van done nu deere. Erg tevreden over.
3 maanden geleden
Wij zijn bij de tweede ook overgestapt op een rugzak, omdat een schoudertas niet beviel. Ben erg tevreden over de nanabeebi/mimmti. Fijn groot hoofdvak, handig voorvakje en een antidiefstal vak.