Hoi allemaal,
Ons zoontje is 18wk en slaapt momenteel nog in een 0,5 tog slaapzak. Vannacht met pyjama shirt en broek. Het is hier 20 graden. Wanneer switch je naar een hogere tog? Hij werd net wakker terwijl hij normaliter gewoon al doorslaapt tot een uur of 6.
❤️
Die van ons is bijna 18 weken en slaapt met pyjama in een tog van 3. Hij heeft het snel koud. In zijn kamer is het ook ongeveer 20 graden. Doe ik een dunnere slaapzak komt hij om de paar uur en anders slaapt hij door vanaf half 8 tot half 8
Nu TOG 3 met mouwen. Op zijn kamertje is het 18/19 graden. Heb hem alleen een lange mouwen romper aangedaan en die slaapzak zonder mouwen. Echter voelde hij zo koud aan dat ik vannacht de mouwen er aan gedaan heb .
Wij hebben een 2 tog slaapzak momenteel. Heb 3,5 tog nog achter de hand voor de echt koude winter. Km romper en lange pyjama heeft hij verder aan. Bij 0,5 tog werd hij s nachts een keer wakker en voelde toen ook niet lekker warm aan, dus toen overgestapt
Hier is het ook zoeken. Momenteel de puckababy 2 tot met een romper en een shirt lange mouw. Voelde vannacht lekker aan, anders ook te koud. Het is op de slaapkamer 19 graden.
Ow jeetje wat een dikke slaapzakken zie ik hier voorbij komen 😂 Mijn zoontje slaapt in 0,5 TOG, met daaronder korte mouwen romper en boxpakje of lange mouwen en benen pyjama en hij voelt regelmatig heel warm 😅 Het is 20 graden op de kamer