9 Reacties
2 maanden geleden
Ik gebruik ook een kolf van medela. Ik moet er altijd goed op letten dat alle aansluitingen van de slangetjes goed vastzitten. Als er eentje een beetje los zit dan is het vacuüm te laag (en de opbrengst daardoor dus ook). Misschien kan je dit bij je jouwe ook eens checken?
Toen mijn kolf al een paar jaar oud was scheelde het ook een beetje of hij direct op het stopcontact was aangesloten of niet. Als ik hem draadloos gebruikte was de motor iets minder krachtig. Maar dat was echt slijtage, dus dat zou denk ik bij jou nog niet aan de orde kunnen zijn.
2 maanden geleden
poeh, als ik zo weinig opbrengst had en het dus zoveel moeite kostte, zou ik er gewoon mee kappen eerlijk gezegd. Maar idd, een kolfconsult zou nog kunnen helpen.
2 maanden geleden
Let op de aansluitingen. Toen ik deze nog had kwam het weleens voor dat ik die kabel niet goed had vastgezet. Je weet wel.. die ene kabel van kolf naar motor 😃😄
2 maanden geleden
Ben overigens zelf overgestapt naar evite. Ben er enorm blij mee! Je hebt ook schild verkleiners schijnbaar bij mij ook nodig. De kolf blijft goed zitten aan mijn borst en kan zelfs staand kolven. Bij de medela moest ik verplicht zitten, want anders schoof hij of zat hij niet goed tegen mijn borst aan. Erg vermoeiend!