15 Reacties

4 maanden geleden

Bij de action hebben ze van sie verzorgpakketjes waar een baby"tanden"borstel bij zit. Deze doe je om je vinger en kun je het tongetje mee schoonmaken.

4 maanden geleden

Misschien een rare vraag, maar waarom moet dit schoongemaakt worden?

4 maanden geleden

Volgens lactatiekundige is het beter om dit niet schoon te maken, dus ik maak t niet schoon.

4 maanden geleden

Reactie op mama2kindjes

Volgens lactatiekundige is het beter om dit niet schoon te maken, dus ik ma ...
Oo goed om te weten!

4 maanden geleden

Reactie op Jessara

Misschien een rare vraag, maar waarom moet dit schoongemaakt worden?
De kraamzorg had gezegd dat ik dat elke dag moet doen met een hydrofiel doekje maar daarmee gaat de aanslag niet weg

4 maanden geleden

Ik gebruik een soort pasta wat we in Suriname gebruiken om onze baby’s hun tong mee schoon te maken. Zet ik op een hydrofiele washandje en dan maak ik z’n tong mee schoon. Haalt al het witte weg en hij vind het wel lekker. Het heet Malasse mocht je het willen proberen. Ik krijg mijne uit Suriname maar je kan het vast ook wel kopen bij een Surinaamse toko

4 maanden geleden

Reactie op Moraizha Imani

Ik gebruik een soort pasta wat we in Suriname gebruiken om onze baby’s hun ...
Kan je dit ook voor babys van 8 weken gebruiken? Ik vraag het omdat t van suiker gemaakt wordt. Heb indd wel gelezen ook dat t kan helpen bij spruw

4 maanden geleden

Reactie op chelliebellie

Kan je dit ook voor babys van 8 weken gebruiken? Ik vraag het omdat t van s ...
Enn hoeveel zet je op het washandje, een klein druppeltje? Of eerder een thee lepeltje?

4 maanden geleden

Reactie op chelliebellie

Kan je dit ook voor babys van 8 weken gebruiken? Ik vraag het omdat t van s ...
Jaa ik gebruik het sinds hij een week is al. Het kan geen kwaad word al jaaaaareeeen gedaan in Suriname. Ze krijgen ook maar heel weinig binnen omdat je het wrijft op hun tong. Je zou eventueel achteraf nog met een nat washandje eroverheen kunnen gaan.. ik persoonlijk doe dat niet. Ik zet me vinger in het puntje van het washandje en dan dip ik mn vinger in de fles. Denk dat dat ongeveer hetzelfde is als een theelepel

4 maanden geleden

Jaa ik gebruik het sinds hij een week is al. Het kan geen kwaad word al jaa ...
Okee thankyou 😁

4 maanden geleden

Ik gebruik een soort pasta wat we in Suriname gebruiken om onze baby’s hun ...
Dat is toch suiker? Dat lijkt me niet fijn voor een newborn

4 maanden geleden

Waarom zou je dit doen? Ze hebben dan toch na elke voeding weer witte aanslag?

3 maanden geleden

Ik vroeg aan CB of ik dat witte tongetje moest schoonmaken en de arts zei dat het niet hoefde. Ik deed het weleens met een schone hydrofiek

3 maanden geleden

Reactie op aj205a

Ik vroeg aan CB of ik dat witte tongetje moest schoonmaken en de arts zei d ...
Hydrofiel