75 Reacties
3 maanden geleden
Hier ook nog steeds drama. Vandaag 11 wkn maar nog krampjes in de nacht vanaf n uur of 3
3 maanden geleden
Reactie op Dotje22
Hier ook een baby die nog vaak elke 3 uur komt. Maar richting de ochtend va ...
Ik had dit eerst ook! Maar op een gegeven moment ging hij er steeds vaker meer tijd tussen laten en nu bijna standaard dat hij pas rond 4, 5 of soms 6 uur wakker wordt. Ligt er ook aan hoelaat zijn laatste voeding was. Meestal ergens tussen 20:00 en 22:00. Af en toe komt hij opeens nog om de 3 of 4 uur.
Komt vanzelf goed
3 maanden geleden
Reactie op Dotje22
Hier ook een baby die nog vaak elke 3 uur komt. Maar richting de ochtend va ...
Daarna 's ochtends trouwens om de 2 uur. Dan drinkt hij 10 minuutjes om 6 uur en wordt dan precies 10 over 8 weer wakker en daarna 10 voor half 10 😂. Mijn kind doet het echt op de minuut haha
3 maanden geleden
Reactie op Laura1908
Ik had dit eerst ook! Maar op een gegeven moment ging hij er steeds vaker m ...
Ik ga er ook vanuit dat het vanzelf goed komt. De oudste sliep in de nachten in het begin erg goed maar overdag was het een drama. Toen zijn dutjes beter gingen, gingen de nachten een stuk slechter. En ook dat is uiteindelijk veel beter geworden. Nu slaapt hij lekker het klokje rond en horen we hem alleen in de nachten als hij ziek is
3 maanden geleden
Snap dat je het van je af wilt schrijven, wat een &^%€@ nacht😅
Mijn gouden tip voor peuters: een slaaptrainer. Wij hebben de pinguïn. In maart aangeschaft toen de peuter 2jr5mnd was en het is een hit. Nou moet ik wel zeggen dat we een brave peuter hebben die van duidelijkheid houdt en nog altijd braaf in z'n peuterbed blijft liggen/zitten. (Opening aan muurkant gedaan)
3 maanden geleden
Nou meid, hier een baby die wel de nachten doorslaapt maar overdag niet slaapt. Dat is ook niet alles kan ik je vertellen hoor haha. Waarschijnlijk haalt ze het dan met de nacht in maar overdag gaan de uren hier heeeeeeel langzaam en duren de dagen lang
3 maanden geleden
Hier ook nog een kleintje van bijna 8 weken die inmiddels nu wel 4,5 uur soms 5 uur ertussen laat lijkt steeds een beetje langer te worden zal allemaal wel goed komen!
hier krijgt die tussen 22:00-22:30 de laatste voeding en meld zich tussen 03:30-04:00
3 maanden geleden
Onze baby slaapt van 20.00 tot 1.00 en daarna tot 4.00. Na deze voeding slaapt hij alleen nog maar in mijn armen tot 8.00 uur. Peuter slaapt wisselend. Over het algemeen 1x wakker en heeft ons dan echt weer nodig om in slaap te komen. Het liefst ligt hij dan in ons bed. Dus vrijwel altijd slapen we vanaf 4 uur met 4 personen in ons bed 😅.
Ik weet ook helemaal dat het normaal is, maar de oudste heeft ons verwend door vanaf 6 weken van 19.30 tot 7.30 te slapen tot hij 1 jaar was. Toen begon bij hem de drama met meerdere keren wakker s nachts 😅
3 maanden geleden
Met ons zoontje zitten we ook nog op 2 nachtvoedingen, hij is nu 10 weken. Na elke 4 uur heeft hij honger. Heel soms 5 uur.. maar soms ook 3. Vaker voeden in de avond helpt niet; hij doet gewoon lekker zijn ding. Ach, ooit zal hij wel gaan doorslapen.. Tot die tijd maar proberen te genieten van de nachtelijke momenten. Ik lees ook alleen maar verhalen van moeders van wie de baby al na 2 maanden doorslaapt, zo frustrerend. Maar je bent dus niet de enige!
3 maanden geleden
Hier 1 keer een blok van 5u en daarna afwisselend 2u/3u/4u... maar aan die 5u hebben we ook niet veel want dat begint dan om 20u-21u als de andere kinderem nog wakker zijn dus gaan slapen zit er dan nog niet in... het zal ooit wel komen 😁. Ze kan het wel want ze heeft eens 2 nachten een blok van 7u gedaan maar dat is dus maar bij 2 nachten gebleven voorlopig 😏.