17 Reacties

2 maanden geleden

Met dit weer heb ik zo’n spijt dat ik een zwarte Joolz heb genomen 😂. Maar ik volg even mee!

2 maanden geleden

Je kan ze van joolz ook goed op vinted op marktplaats kopen. Dat heb ik gedaan. Zowel met dat zonnescherm als de parasol. Scheelde de helft ofzo.

2 maanden geleden

Oh en ik heb een Dooky, dat is ook fijn. Hele mikmak aangeschaft 😂

2 maanden geleden

Ik heb een Dooky en ben daar blij mee. Geen idee of het ook kan op buggy..

2 maanden geleden

Deze is nu in de uitverkoop: https://www.prenatal.nl/onderweg/buggy-accessoires/parasols/prenatal-parasol-kinderwagen-buggy-universeel---uv-50-protectie-5202418.html?hic_camp=google_ads:19716166214:149995105127:649039673758&kwd=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiOy1BhDCARIsADGvQnCKCGwRnlPDeYtaK_DBoMLCrvslDlYacfrVvlKno6FsP6hBiCH7rRYaAgRREALw_wcB Wij gebruiken ook deze voor onze Joolz

2 maanden geleden

Reactie op Patricia_md

Ik heb een Dooky en ben daar blij mee. Geen idee of het ook kan op buggy..
Met van die ringen? Die heb ik maar vind ik niet handig op de reiswieg. Of heb je een andere?

2 maanden geleden

Met van die ringen? Die heb ik maar vind ik niet handig op de reiswieg. Of ...
Met ringen inderdaad. Ik vind het juist heel handig haha. Makkelijk een beetje te verschuiven en houdt veel zon tegen.

2 maanden geleden

Reactie op Patricia_md

Met ringen inderdaad. Ik vind het juist heel handig haha. Makkelijk een bee ...
Bij valt ie er telkens af omdat die ringen niet goed klemmen 😅

2 maanden geleden

Ik heb een parasol bij de bugaboo kinderwagen en het is echt ellendig. Op zich werkt het prima maar als ik een bocht maak staat de zon weer ergens anders en moet je die parasol weer verplaatsen of buigen. Een doek is wel fijner als dat bestaat en dan goed opletten dat je kindje wel frisse lucht eronder krijgt.

2 maanden geleden

Bij valt ie er telkens af omdat die ringen niet goed klemmen 😅
Heb je het extra deel van de zonneklep naar binnen geklapt? Dan blijven ze zitten achter die rand.

2 maanden geleden

Reactie op MommyTime2024

Deze is nu in de uitverkoop: https://www.prenatal.nl/onderweg/buggy-accesso ...
Goede tip dank je! Heb hem besteld :)

2 maanden geleden

Reactie op Patricia_md

Heb je het extra deel van de zonneklep naar binnen geklapt? Dan blijven ze ...
Oh goeie! Helemaal niet over nagedacht zelf

2 maanden geleden

Reactie op MommyTime2024

Deze is nu in de uitverkoop: https://www.prenatal.nl/onderweg/buggy-accesso ...
Hoe/waar maak je deze vast? Ik heb die ook liggen maar bij mij werkte het niet. Bleef niet goed zitten.

2 maanden geleden

Ik had ook de prenatal eigen merk, maar vind dat echt een onding. Met name als het waaide of als je een lange wandeling maakt en van richting verandert en dus de parasol aan de andere kant van de wagen nodig hebt. Ik heb nu een (dure) parasol van het merk van onze kinderwagen (bugaboo) en vind het iedere euro waard! Misschien staan er parasols van Joolz op marktplaats? Ik zou er niet op bezuinigen. Je gaat hem nog een hele tijd gebruiken waarschijnlijk. Succes!

2 maanden geleden

Reactie op Patricia_md

Hoe/waar maak je deze vast? Ik heb die ook liggen maar bij mij werkte het n ...
Aan het frame van de buggy zelf.

2 maanden geleden

Ik heb via Vinted de comfort cover van Joolz gekocht. Vond hem nieuw ook te duur maar nu al zoveel profijt van gehad.

2 maanden geleden

Met van die ringen? Die heb ik maar vind ik niet handig op de reiswieg. Of ...
Deze heb ik ook en gebruik hem zowel op de reiswieg als maxi cosi, ideaal!