203 Reacties

één jaar geleden

Hier ook zwanger van de tweede zoontje is van maart '22. Zal ongeveer 2j2m verschil tussen zitten. Ben nu 8 weekjes zwanger maar vindt het nu al zoveel zwaarder dan de 1e keer...

één jaar geleden

Hey ik ben ook zwanger van de tweede. Mijn dochter is van augustus 2022 en zal dus net geen 2 zijn als haar broertje of zusje wordt geboren. Hier ook na 1 x raak wat we totaal niet verwacht hadden. Super spannend weer, leuk om te lezen dat veel mama’a ongeveer het zelfde leeftijdsverschil hebben 💚

één jaar geleden

Hier ook in verwachting van de tweede. Onze dochter is van maart '21. Er zal dus goed 3 jaar tussen de kindjes zitten qua leeftijd.

één jaar geleden

Hier ook de 2e onze dochter is van februari 2021 en zal dus al 3 zijn!

één jaar geleden

Heel fijn dit groepje! Gefeliciteerd allemaal! Mijn dochtertje is van juni 2022 en baby no 2 zal mei 2022 zijn dus een maandje 2 under 2 😆

één jaar geleden

Hier ook zwanger van de 2de, ergens eind mei uitgerekend en ons zoontje wordt 3 juni 2 jaar🥰 Zal dus precies 2 jaar leeftijdsverschil tussen zitten😛

één jaar geleden

Ik was ook even vergeten dat ik bij de vorige zwangerschap zo bang was voor miskraam/missed abortion op het begin van de zwangerschap en natuuuurlijk begint die angst nu ook weer te komen 😣 zo irritant!

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Ik was ook even vergeten dat ik bij de vorige zwangerschap zo bang was voor ...
Ik had die angst totaal niet bij m’n eerste zwangerschap en nu wel bij mijn tweede zwangerschap omdat je intussen zoveel meer ervaringen van anderen hebt gehoord intussentijd

één jaar geleden

Reactie op Lenny93

Hier ook zwanger van de 2de, ergens eind mei uitgerekend en ons zoontje wor ...
Oh hier ongeveer hetzelfde 😍 dochtertje van 24-05-2022, en nu zwanger van de 2e en als alles goed gaat uitgerekend 15-05-2024 dus ook 2 jaar 😁

één jaar geleden

Reactie op Rebecca042022

Wat leuk!!! Ons zoontje is van 19 april 2022 en zoals ik zelf berekend heb ...
Leuk!! Die van ons is van 13 april 2022 en de 2e zelf uitgerekend op 12 mei 2024 😊

één jaar geleden

Zijn er hier anderen die ook veel eerder laat van kwaaltjes hebben dan de vorige keer? Ik weet dat bij de vorige zwangerschap het allemaal pas rond de 6-7 week echt hard in sloeg, maar lig nu al paar dagen om de haverklap op bed en heel de tijd misselijk. Ook extreem snel duizelig, niet leuk meer. Ben volgens vk nu 5 week maar denk zelf vanwege mijn eisprong 4 week vandaag. Vorige zwangerschap bleek ik ook een week minder ver te zijn dan gedacht bij de eerste echo.

één jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Zijn er hier anderen die ook veel eerder laat van kwaaltjes hebben dan de v ...
Last, niet laat

één jaar geleden

Hoi! Hier ook zwanger van een 2e, ik heb ook pcos en eerder dit jaar een miskraam gehad helaas. Ik zou eigenlijk de gynaecoloog bellen voor pillen voor een goede cyclus maar wilde vooraf nog een test doen, was ineens positief dus pillen gelukkig niet nodig 😍. Mijn zoontje is net 1 geworden

één jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Ik had het juist andersom, heb het idee dat ik nu niet veel voel op vermoeidheid na en af en toe wat buikpijnen. Volgens mij had ik bij mijn vorige zwangerschap al heel snel echt gevoelige borsten en ook snel bandenpijn

één jaar geleden

Hoii! Hier ook zwanger van de 2e. Heb een zoontje van 18 mei 2021(uitgerekend 17 mei 2021). En zoals de berekening nu is ben ik 17 mei 2024 uitgerekend🤭

één jaar geleden

Hier ook zwanger van de 2e. Ze schelen straks ong 21 maanden. Wordt nog wat, maar vinden we alleen maar leuk! Eerste is een zoontje trouwens.

één jaar geleden

Hier ook zwanger van de 2e met pcos. Bij de eerste ongeveer 1 jaar ziekenhuistraject gehad om zwanger te worden en nu spontaan zwanger in 1 keer! Ze zullen 18 maanden verschillen qua leeftijd.

één jaar geleden

Hier ook zwanger van de 2e, eerste keer raak wat ik nog steeds bijna niet kan geloven! Ons zoontje is van januari'22. Zoals nu de berekening, ben ik 16 mei'24 uitgerekend ♡

één jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

De gevoelige borsten die ik de vorige keer vanaf moment 1 had, heb ik nu helemaal niet. Maar inderdaad wel heel veel en snel duizelig. Echt het gevoel alsof ik elk moment flauw kan vallen

één jaar geleden

Leuk. Onze dochter is begin augustus 1 geworden. Als alles goed mag gaan zal zij dus rond de 21 maanden zijn als haar broertje of zusje geboren wordt. Ik vind het heel leuk en ook spannend.