12 Reacties

één maand geleden

Hier ook dochter byna 21 weken

één maand geleden

Oooh vind t erg voor je maar ben zo blij om te horen dat er meerdere zijn die hier last van hebben. O wat vreselijk is dit. Zelfs als niets doe loopt het zweet langs me hoofd af bah. Zal blij zijn als het niet meer zo is

één maand geleden

HERKENBAAR!!

één maand geleden

Hey, ik heb dit ook, maar veel meer klachten zoals hoge hartslag, gejaagd, wazig hoofd, spierpijn zonder te sporten etc. Het blijkt dat mijn schildklier te snel werkt. Die warmte aanvallen horen daar ook echt bij. Als je meer klachten hebt raad ik aan eens langs je huisarts te gaan.

één maand geleden

Ja hoor! Hier ook. Had het na mijn eerste zwangerschap en nu ook weer. Ik heb er wel een aantal maanden last van gehad... en die geur ook, NIET te doen😅😅😅

één maand geleden

Ik heb niet het idee dat ik erg zweet, maar die geur... Gatver. Ik stink al na vijf minuten op het werk 😭

één maand geleden

Ja soms voel ik me ook een beetje koortsachtig dat ik soms niet weet waar ik het zoeken moet zeg maar, misschien dat ik door mijn hormonen ook wat gevoeliger reageer op stress.

één maand geleden

Reactie op Jessara

Ik heb niet het idee dat ik erg zweet, maar die geur... Gatver. Ik stink al ...
Ja daar ben ik ook wel eens onzeker over, bang dat andere mensen mij ruiken. Maarja het is ook wel een onderneming en uitdaging al om op tijd te komen en dan moet de dag nog beginnen...

één maand geleden

Hier vooral ‘s nachts uit het niets badend in het zweet wakker. Hopelijk stopt het ooit 🙏

één maand geleden

Reactie op DMEMJ2024

Hier vooral ‘s nachts uit het niets badend in het zweet wakker. Hopelijk st ...
Dit heb ik ook!

één maand geleden

Reactie op moedervantweeee

Dit heb ik ook!
Ik heb dit ook ineens weer. Beetje vergelijkbaar als in de kraamweek. Blegh!

één maand geleden

Reactie op Barbara mama

Ja soms voel ik me ook een beetje koortsachtig dat ik soms niet weet waar i ...
Dit heb ik dus ook. Alsof ik koorts heb