13 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben wegwerp gebruikt. Ging gewoon goed.

3 maanden geleden

Ik heb op Vinted de herbruikbare gekocht. Nog niet kunnen testen. Ben benieuwd! Ik lees ook mee voor verdere tips om te vliegen 😁

3 maanden geleden

Wasbare zwemluiers zijn top! Via Vinted kun je ze voor een prikkie bestellen! Fijne vakantie alvast 😊

3 maanden geleden

Ik heb voor mijn oudste wegwerp gebruikt, maar ga nu wasbare gebruiken. Dit omdat een zwemluier weinig functie heeft, urine gaat er gewoon doorheen maar poep blijft binnen. Al poepen baby's vrijwel nooit in het zwembad door de schrikreactie van het water. Een wasbare zwemluier kun je zien als een zwemluier en zwembroekje in 1. Je hebt verstelbare wasbare zwemluiers zodat je er maar 1 of 2 hoeft te halen en met leuke printjes, dus een stuk duurzamer!

3 maanden geleden

Nooit wegwerpluiers gebruikt maar voor de oudste direct een wasbare van happy bear. Heel fijn met drukknoopjes, dus die gaat lang mee (oudste is nu 2). Voor de jongste ook al een aangeschaft voor onze vakantie over een maand

3 maanden geleden

Wasbaar! Wij hebben 2 stuks totsbots voor de oudste en de jongste nu ook

3 maanden geleden

Wij hebben voor ons zoontje wasbare zwem luiers van happybear. Nog niet gebruikt maar ben wel erg benieuwd! Ze zien er in ieder geval lekker vrolijk uit

3 maanden geleden

Ik denk dat het beide fijn is! Voor mijn zoontje die inmiddels 2,5 is altijd wegwerp gebruikt, iedereen zegt altijd dat baby’s niet in het zwembad poepen.. nou die van mij dus ALTIJD hahaha

3 maanden geleden

Ik had een wasbare gekocht bij mijn oudste zoontje en was ook echt een duurdere, maar hij kreeg hier schuurplekken van in z’n liezen. (Was al wel iets ouder, dus beweeglijker) sindsdien weer overgestapt op wegwerp en bevalt me prima

3 maanden geleden

Reactie op Zoë97

Ik denk dat het beide fijn is! Voor mijn zoontje die inmiddels 2,5 is altij ...
Hahaha wat grappig, nooit van gehoord inderdaad! Ik heb veel en jarenlang met mijn oudste gezwommen en er was letterlijk nooit een baby of kindje dat in het water poepte. Ach ja, dan waren je kinderen wel lekker ontspannen in het water toch 🤣

3 maanden geleden

Reactie op Zoë97

Ik denk dat het beide fijn is! Voor mijn zoontje die inmiddels 2,5 is altij ...
Hahahha ja vooral erg als ze net leren eten, wij hebben al vaker opeens mais en stukjes paprika/erwtjes en wortel door het water zien drijven 🫣

3 maanden geleden

Wasbare, bij de oudste prima bevallen en kunnen nu door naar zijn zusje.

3 maanden geleden

Erg blij met de totsbots zwemluier! Heb toen mijn dochter kleiner was ook die van de Zeeman gebruikt, ging ook prima. Vond zelf de wegwerp niet prettig in gebruik, maar deed op zich zn werk wel denk ik. Maar heb eigenlijk nooit meegemaakt dat ze er in poepte...