59 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op Riri7

Ik zie vaker een + bij een week staan. Wat betekent dit? 🫣
6 weken plus 4 dagen

24 dagen geleden

Reactie op Mariska24

Ja, begrijp ik hoor. En ergens hou je toch nog een heel klein sprankje hoop ...
Oh nee, dit is super triest nieuws, het spijt me.. ik begrijp en deel je verdriet. Veel courage daar mama. Zorg goed voor jezelf, je hebt alles gedaan wat je kon. Neem je tijd en wees lief voor jezelf.

24 dagen geleden

Reactie op Mariska24

Ja, begrijp ik hoor. En ergens hou je toch nog een heel klein sprankje hoop ...
Sterkte♥️♥️♥️

24 dagen geleden

Hier ook voor de tweede keer in een half jaar tijd een missed abortion.. :-( Na 2 vlekkeloze zwangerschappen (zoon van 2,5 en zoon van 15 maanden) nu dit 2 maal achter elkaar.. Het vruchtje was wat klein, maar wel hartslag gezien, na een week was het gestopt met groeien en het hartje al gestopt.. Vorige x heeft mijn lichaam het ook niet zelf af gestoten en heb ik medicatie nodig gehad.. Nu dus weer voor deze keuze.. Je hoort gelukkig ook genoeg verhalen dat het vruchtje wel goed verder is gegroeid, kan dus echt alle kanten op!

24 dagen geleden

Reactie op Marionpl

Hier ook voor de tweede keer in een half jaar tijd een missed abortion.. :- ...
Jeetje wat ontzettend naar zeg. Ik ben een beetje bang voor hetzelfde. Heb 2 gezonde kinderen en nu eind juli een miskraam gehad. Direct weer zwanger geworden en afgelopen donderdag eerste echo gehad. Goed kloppend hartje maar klein vruchtje. Ik heb maandag intake bij de vk maar ga vragen of ze ook nog even een echo kunnen doen want ik vind die onzekerheid echt killing. Merk gewoon dat het de hele dag in m’n hoofd zit en ondanks dat het gewoon helemaal goed kan zijn, kan ik er nu echt niet van genieten dat ik zwanger ben.

24 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Jaaa idd, klopt hoor! Hoe groot was je vruchtje bij eerste echo?
4,5 mm! Daardoor ook lastig te zien en meten 🤗

22 dagen geleden

Heb net de intake gehad en vk heeft nog even gekeken. Het vruchtje is gegroeid naar ongeveer 8mm. Ze waren heel positief en zeiden dat ik echt vertrouwen moet hebben. Vind het zelf wel echt vreemd dat ik dan alsnog iets van 4 dagen ‘achterloop’ maar ga proberen het een beetje los te laten. Volgende week donderdag weer een echo.. 😊

22 dagen geleden

Vandaag weer een echo gehad nadat ik 2,5 week geleden 1 week teruggezet ben. Alles was goed en het kindje was goed gegroeid, ben ook weer 5 dagen vooruit gezet dus het wijkt nu maar 2 dagen af van de berekening. Dit kan natuurlijk gewoon ivm een latere eisprong/innesteling. Even een goed nieuws berichtje voor de mensen die nog in spanning wachten op hun 2e echo nadat ze zijn teruggezet bij de 1e echo. ❤️

12 dagen geleden

Hier weer een echo gehad vanochtend en helaas geen goed nieuws. Er was geen kloppend hartje meer te zien 😔 ergens voelde ik diep van binnen al dat het niet klopte dat ik teruggezet was, maar een kloppend hartje in combinatie met positieve verhalen geeft je toch nog hoop. Helaas nu 2 miskramen achter elkaar. Hoop dat deze vanzelf op gang komt komende dagen. Ik wens degene die nog zwanger zijn een mooie zwangerschap toe!

12 dagen geleden

Reactie op GevatteTuimelaar971116

Ik dacht ook dat ik zo ongeveer 7 weken was dus vorige week echo, leeg vruc ...
Zo spannend gisteren hier precies t zelfde. Zagen alleen nog een dooierzak en nog geen vruchtje.. volgende week weer terug ik probeer hoop te houden

12 dagen geleden

Reactie op LM10

Vandaag ook terug gezet, na tweede echo. Vandaag 6w2d, terwijl ik 7w5d moes ...
Hi’ precies hetzelfde verhaal bij mij. Heb jij al duidelijkheid gekregen 🙏🏻🙏🏻

12 dagen geleden

Reactie op unknown 12345

Hi’ precies hetzelfde verhaal bij mij. Heb jij al duidelijkheid gekregen 🙏 ...
Nee… volgende week donderdag weer terug. Maar voor nu was er alleen maar een dooierzak te zien

12 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Nee… volgende week donderdag weer terug. Maar voor nu was er alleen maar ee ...
Oh dat is lang wachten zeg! Pittig hè

12 dagen geleden

Reactie op unknown 12345

Oh dat is lang wachten zeg! Pittig hè
Wanneer mag jij weer!?

12 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Wanneer mag jij weer!?
Woensdag pas en ben gister geweest.

Reactie op unknown 12345

Woensdag pas en ben gister geweest.
Hoe is t gegaan gisteren?
Helaas net te horen gekregen bij de verloskundige dat het een miskraam wordt..

5 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Helaas net te horen gekregen bij de verloskundige dat het een miskraam word ...
Heel veel sterkte

één dag geleden

Reactie op s.j.s.2019

Hier weer een echo gehad vanochtend en helaas geen goed nieuws. Er was geen ...
Wat erg😢 Veel sterkte voor jou🙏🏻