10 Reacties

13 dagen geleden

Wat fijn en mooi!🥰 Ik heb vandaag om 14:40 de eerste echo.

13 dagen geleden

Hier ook. Spannend weer.

13 dagen geleden

Ik had zojuist eerste echo. Alles gelukkig goed en mooi kloppend hartje. Ben 1 dag vooruit gezet, nu 8+6

13 dagen geleden

Ik heb vandaag ook eerste echo: 15:20. Spannend!

13 dagen geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Helaas geen kloppend hartje. Volgende week een nieuwe afspraak, maar ik weet nu al zeker dat het een miskraam wordt omdat mijn cyclus regelmatig is. 😢

13 dagen geleden

Reactie op Emmily23

Vandaag de eerste echo gehad. Helaas geen kloppend hartje. Volgende week ee ...
Oh nee wat vreselijk voor je... heel veel sterkte met dit nieuws. Maar blijf wel hopen op n klein wondertje voor je

13 dagen geleden

Ik heb vanochtend mijn eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje. Zelf dacht ik precies 8 weken te zijn. De verloskundige gaf aan 8+2, maar dat ik nu de 8 nog wel even kon aanhouden. Over 3 weken de termijnecho en dan krijg ik de datum te horen.

12 dagen geleden

Helaas ook voor ons geen kloppend hartje te horen. Erg verdrietig nieuws. Volgens de berekening zou ik 7+5 zijn met een constante cyclus. Dus helaas zal er een miskraam komen.

12 dagen geleden

Reactie op Lisette82

Helaas ook voor ons geen kloppend hartje te horen. Erg verdrietig nieuws. V ...
Wat ontzettend verdrietig ,veel sterkte ❤️🧸

12 dagen geleden

Hi ! Boven aan de lijst met topics , staat het grote echo topic vastgepind . Deze is aangemaakt zodat er niet voor elke echo een los topic wordt aangemaakt . Alle losse topics met echo foto’s worden gesloten en worden verwezen naar dat topic . Zo houden we het forum overzichtelijk en gebruiksvriendelijk . Neem gerust een kijken en plaats je echo of misschien de volgende echo :) Liefs, Jaleesa|Moderator