29 Reacties
één maand geleden
Kan me voorstellen dat het dan nu extra spannend is . Ik hoop dat het nu goed zit! ❤ Ik heb vandaag ook de eerste echo, ben vandaag 8 weken.
één maand geleden
Zooo spannend allemaal hè! Ik nu 7+2. Hoop zo op een knipperend hartje. Succes vandaag 🍀
één maand geleden
Spannend! Ik heb vandaag ook de eerste echo met 6+3 gezien de vorige keer ik een miskraam heb gehad.
Hopelijk zit het voor iedereen goed 🍀
één maand geleden
Vanochtend een eerste echo gehad met 8 weken. Mijn man en ik grapten dat het een tweeling zou zijn, ik heb oa echt veel meer symptomen. Ga ik liggen, zien we twee vruchtzakjes...! 😱 maar de ene is leeg, de andere bevat een bewegend lijfje met kloppend hart, van 8 weken. Ik vind het toch wel even intens om te verwerken, eigenlijk een soort miskraam maar ondertussen ook wel 'goed' zwanger. En nu even toch extra spannend of het goed blijft gaan
één maand geleden
Reactie op Nini1234
Vanochtend een eerste echo gehad met 8 weken. Mijn man en ik grapten dat he ...
Oh jeetje wat schrikken inderdaad! Ik snap dat je zegt dat je hier even van moet bijkomen. Hopelijk blijft het goed gaan🍀
één maand geleden
Spannend! Ik heb met 6+4 al een echo gehad en die was prachtig, met een mooi kloppend hartje! As maandag weer een echo, ben dan 8+4 alweer 😁
één maand geleden
Mijn echo was niet goed het hartje klopte te traag. Zondag terug in de hoop dat het hartje sneller klopt anders betekent het niet veel goeds helaas
één maand geleden
Reactie op Mommy to be-26
Mijn echo was niet goed het hartje klopte te traag. Zondag terug in de hoop ...
Aaah wat vervelend! Hopelijk zondag een goed hartje 🍀🍀
één maand geleden
Reactie op TopperAms
Wij ook vandaag einde van de dag! Heel spannend, want in mei hadden we slec ...
Gelukkig was het een goede echo: mooi hartje en termijn (7+2) klopte ook precies met mijn berekening.
Toch durf ik denk ik pas blij te zijn als het kindje bij de volgende echo goed gegroeid is..