96 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb ook 30 september onze eerste echo! Het is ons eerste kindje, dus ik wist ook niet zo goed wat ik dan moest voelen. Maar tot nu toe valt het mee! 🤞🏻 In de ochtend soms wat misselijkheid, iets meer vermoeidheid en wat last van mijn borsten. Hoe ervaar jij het?

2 maanden geleden

Ik moet ook 30 september voor mijn eerste echo! Wel pas om 21u helaas, dus het zal een lánge dag worden. 🙈 Het is ons tweede kindje! Qua kwaaltjes zie ik meer af als bij de eerste zwangerschap, echt zo misselijk de hele dag door, vermoeid en pijnlijke borsten. Gelukkig wordt de misselijkheid en vermoeidheid meestal wel wat beter na 13w, dus nog even doorbijten. Vind het wel enorm spannend! Heb gelukkig momenteel voldoende afleiding van werk en onze peuter thuis, maar ik merk wel dat naarmate de datum nadert ik de spanning meer en meer begin te voelen. Hoe gaat het met jou qua kwaaltjes?

2 maanden geleden

Reactie op reneeh123

Ik heb ook 30 september onze eerste echo! Het is ons eerste kindje, dus ik ...
Leuk, het is ook mijn 1e kindje. Ik vind het allemaal hartstikke spannend. Het was mijn grote droom om jong moeder te worden en nu ik zwanger ben vind ik het zo spannend dat ik er helemaal niet van kan genieten. Ik kan alleen maar huilen (hormonen🤣🤣) ik heb al een echo gehad om een bbz uit te sluiten maat was alleen een vruchtzakje op te zien ivm de termijn dus reken de 30e gewoon als mijn 1e echo🥰 ik heb verder alleen soms steken in mijn borsten, last van mijn tepels, menstruatieachtige krampen en ik ben soms misselijk maat mag niet klagen

2 maanden geleden

Reactie op Maddie95

Ik moet ook 30 september voor mijn eerste echo! Wel pas om 21u helaas, dus ...
Oh jeetje, dan mag ik niet klagen om 13.30 haha vond dat al laat🤣 met mijn kwaaltjes redelijk, alleen veel last van menstruatieachtige krampen wat me heel erg laat stressen🫠

2 maanden geleden

Hoe ver zijn jullie volgens jullie eigen berkenening? Ik dacht rond de 5 weken te zijn maar werd bij de echo om te checken voor bbz op 4 weken geschat. Dat was even een tegenvaller🫠

2 maanden geleden

Ook ik heb hem 30 september. Eerste kindje. Qua kwaaltjes vermoeidheid, pijn in rug en menstruatieachtige klachten, pijnlijke borsten, misselijk met vlagen, obstipatie niet normaal….en een rare… Ik val bijna flauw, zeiknat van het zweet en trillen als ik langer dan 2 uur niet heb gegeten….denk ik elke 2 uur te gaan eten komt het eerder.

2 maanden geleden

Reactie op FraaieOchtend682895

Ook ik heb hem 30 september. Eerste kindje. Qua kwaaltjes vermoeidheid, pi ...
Oh jeetje wat een kwalen! Ik mag echt niet klagen als ik dit zo hoor. Spannend hea dat afwachten tot de echo!

2 maanden geleden

Reactie op Vogelzang03

Oh jeetje wat een kwalen! Ik mag echt niet klagen als ik dit zo hoor. Spann ...
Valt mee te leven hoor! Zolang ik maar een gezond kindje krijg!Gelukkig ook wat gevonden voor de obstipatie…kefir! Werkt perfect. Dus een kwaal minder haha Zeker spannend dat wachten! Duurt lang!

2 maanden geleden

Reactie op FraaieOchtend682895

Valt mee te leven hoor! Zolang ik maar een gezond kindje krijg!Gelukkig ook ...
Ohh haha dat is mooi! Gek en bijzonder hea hoeveel je nu al "over heb" voor je kindje🥰

2 maanden geleden

Wij hebben 1 oktober onze eerste echo van ons 3e wondertje🥰🥰 spannend!! Hier alleen vermoeidheid 😴

2 maanden geleden

Reactie op PR1994

Wij hebben 1 oktober onze eerste echo van ons 3e wondertje🥰🥰 spannend!! H ...
Ik ben ook zo moe! Ik kan 13 uur slapen en nogsteeds vreselijk moe zijn😴

2 maanden geleden

Reactie op Vogelzang03

Ik ben ook zo moe! Ik kan 13 uur slapen en nogsteeds vreselijk moe zijn😴
Jaa lekker aan toegeven wanneer het kan 🤗

2 maanden geleden

Reactie op PR1994

Jaa lekker aan toegeven wanneer het kan 🤗
Jaa, ik heb het gelukkig al verteld op mijn werk. Zo geregeld dat ik ook kan vragen of II iets later kan beginnen of eerder weg kan. Werk ook al geen nachtdiensten meer want dat is ivm de vermoeidheid gewoon niet verantwoord🫠

2 maanden geleden

Ik ook 30 september! 2e kindje, had gehoopt dat het dan allemaal minder spannend zou zijn, maar niets is minder waar... af en toe last van misselijkheid, vermoeidheid en last van mn buik. Als het op m'n vorige zwangerschap lijkt, zal komende dagen de misselijkheid beginnen...

2 maanden geleden

Ik heb 30 september ook de eerste echo van ons eerste kindje. Super spannend!! Ik had eigenlijk helemaal geen heftige kwaaltjes in het begin, alleen vermoeidheid die midden op de middag in kon slaan als een bom en pijnlijke borsten. Ik dacht: ik voel me niet echt zwanger, maar helemaal top als dit het is. Boyyyy was i wrong! Sinds gister de hele dag door misselijk 😂 Erg vervelend, vooral icm werk.. Maar dankzij de crackertjes van LU gaat het allemaal goed. Volgens mijn berekening ben ik nu 6+2.

2 maanden geleden

Ik heb 30 september ook de eerste echo van ons eerste kindje. Super spannen ...
Spannend! Bij mij sloegen de kwalen ook ineens in haha

2 maanden geleden

Hier ook 30 september de echo van ons eerste kindje 😍 Suuuuper spannend allemaal! Weet niet wat me overkomt 😂 Tot nu toe vermoeidheidsklachten en af en toe goede buikkrampen. Die krampen maken me super onzeker, maar geen bloedverlies, dus moet goede hoop houden. Dat laatste vind ik heel lastig als ik al die verhalen hier op het forum 🙄 Leuk dat dit topic er is!

2 maanden geleden

Hier ook 30 september, helemaal geen klachten en 2de kindje bij de eerste ook geen klachten gehad alleen vind deze toch spannender omdat ik wat bruine afscheiding had de afgelopen dagen.

2 maanden geleden

Reactie op Marona2204

Hier ook 30 september de echo van ons eerste kindje 😍 Suuuuper spannend al ...
Ik heb ook last van die krampen zonder bloedverlies. Maakt mij ook heel onzeker en lees vooral horrorverhalen😕 dacht ik maak zelf een gezellig toppic aan🤣

2 maanden geleden

Reactie op Patricia de raaf

Hier ook 30 september, helemaal geen klachten en 2de kindje bij de eerste o ...
Oh spannend, ik duim voor je!🍀