96 Reacties

één maand geleden

Wat een goed nieuws allemaal! Hier vanmiddag ook gelukkig een goede echo gehad met 8+6 🥰 De verloskundige noemde het al een voetballertje, omdat er al lekker geschopt werd met de voetjes 😂😍

één maand geleden

Ook hier een goede echo! Dacht 7+4 te zijn en dat klopte ook precies. Mooi hartje stevig en snel zien kloppen🩷🩵

één maand geleden

Ik ben helaas teruggezet naar ongeveer 6+2, het zag er allemaal goed uit maar dus geen kloppend hartje. Over twee weken een nieuwe echo, en dan hopelijk wel. Zo niet dan is het waarschijnlijk eerder gestopt met groeien, maar we proberen positief te blijven 🥹🍀

één maand geleden

Ik ben helaas teruggezet naar ongeveer 6+2, het zag er allemaal goed uit ma ...
De verwachting was dat ik op 8wk zou zitten, dus vandaar toch even schakelen 🫣

één maand geleden

Aww wat vervelend meid, houd hoop! 💗

één maand geleden

De verwachting was dat ik op 8wk zou zitten, dus vandaar toch even schakele ...
Dikke knuffel, dat komt hard op je dak! Ik duim voor je mee dat je over 2 weken een super goede echo hebt. 🥰

één maand geleden

Dat is een vervelend bericht om te horen. Sterkte met wachten de komende tijd, zal vast spannend worden!

één maand geleden

Hier ook een goede echo! 🥰 Armpjes en beentjes waren al super goed te zien. Geschat op 8w4d, wat lijkt te kloppen met m'n ovulatietesten.

één maand geleden

Ah wat vervelend en spannend, hopelijk de volgende keer toch een goede echo 🍀

één maand geleden

Hier ook een goeie echo! 2 dagen vooruit gezet voor nu, 8+3 ipv 8+1 maar dat kan bij de termijn echo over 3 weken weer anders zijn. Dan gaan ze het definitief betekenen. Wat was dit bijzonder zeg! Hartje zien kloppen, armpjes en beentjes te leuk dit 😍

één maand geleden

Een kloppend hartje gezien , wat een magisch moment 🥰 Wel 3 dagen teruggezet van 7+6 naar 7+3.

één maand geleden

Aaaargh even frustratie kwijt; sta net aan de voordeur van de praktijk van de gynaecoloog (België), 5min voor mijn eerste afspraak waar ik al 4w naar zit uit te kijken, belt ze dat de bij een bevalling is en die loopt uit. Wordt morgenochtend gebeld voor een nieuwe afspraak deze week 😭. Hele dag al in spanning, oppas geregeld voor mijn zoontje en dan dit. Maar goed, even doorbijten, maar het is wel echt super frustrerend. Mijn (hopelijk goed) echo krijgen jullie nog te goed 🙈

één maand geleden

Even een vraagje aan jullie. Hebben jullie ook gehoord dat wanneer je een kloppend hartje hebt gezien op de vitaliteitsecho dat de kans op een miskraam afneemt?!

één maand geleden

Reactie op Marona2204

Even een vraagje aan jullie. Hebben jullie ook gehoord dat wanneer je een k ...
Heb ik ook al gelezen. Laat ons hopen dat het klopt 🍀

één maand geleden

Reactie op Marona2204

Even een vraagje aan jullie. Hebben jullie ook gehoord dat wanneer je een k ...
Onder andere! Maar niet alleen door een kloppend hartje. Mijn verloskundige gaf aan dat ik iets minder dan 10 procent kans nog maar heb op een miskraam omdat het hartje goed klopte, het dooierzakje er goed uit zag, er genoeg vruchtwater aanwezig was en de groei van de placenta op de juiste manier ging! 🍀