55 Reacties

één maand geleden

Lig per persoon ik heb sinds 2 dagen alleen misselijke gehad nu niet zo heel erg

één maand geleden

Ik ben nu 7+1 weken en ook niet misselijk alleen heel erg moe.. mijn vorige zwangerschap was heel erg toen gaf ik de hele dag over😬 nu nergens last van alleen ‘s morgens klein beetje misselijk! (Misschien komt het nog

één maand geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ook weinig kwaaltjes. Last van borsten en moe. Verloskundige zei toen; er zijn meer mensen niet misselijk dan wel. En wees blij dat je niet misselijk bent. De hoeveelheid klachten zegt niks! Ik snap je onzekerheid wel want liever soms wel wat klachten want dat geeft bevestiging. Nu ook enkel wat moe, gevoelige borsten en wat weeiig op de maag. De 30_9 eerste echo. Laat het maar over mij heen komen want kan er niks aan doen / veranderen …

één maand geleden

Je hoeft er helemaal niet onzeker over te zijn. Ik was ook niet misselijk gedurende de hele zwangerschap, nooit gekotst ook tijdens de zwangerschap. Wees blij dat je er geen last van hebt!

één maand geleden

Hi! Hier ook geen misselijkheid hoor en ik ben 6+1. Wel afkeer van bepaalde geuren waar ik wat beroerd van kan worden en veel last van de borsten en vermoeidheid maar daar is het gelukkig ook wel mee gezegd☺️

één maand geleden

Dit is mijn 2e zwangerschap en bij de eerste werd ik pas misselijk rond week 12 en dat heeft 2 weekjes geduurd (dat was ook pas de eerste klacht die ik toen ervaarde). Nu 6+2 en ik heb ook nu helemaal nergens last van.

één maand geleden

Hè, het is heel normaal als je nergens last van hebt hoor! Je hoort alleen de mensen die wèl ergens last van hebben eerder hier wat van zeggen dan van de mensen die nergens last van hebben. Daarom lees je in verhouding de eerste weken hier ook veel over bloedingen en miskramen, want mensen willen daar hun verhaal over kwijt. Als het 'gewoon goed' gaat, dan is er vaak niet zo veel te vertellen en die verhalen hoor je dus veel minder. Laat je dus niet gek maken omdat je niet misselijk bent, geniet er maar van want het maakt je zwangerschap een stuk makkelijker. En wie weet ben je vanaf volgende week ineens kotsmisselijk, wie zal t zeggen 😉 Dus maak je geen zorgen, je hoeft er niet onzeker van te worden.

één maand geleden

Ik heb hetzelfde als jij hoor! Niets om je zorgen over te maken 😊 ben ook 6+2. Heb mn moeder ook eens gevraagd en wat vriendinnen.. ook nergens last van 😉

één maand geleden

Hier ook nergens last van! Ben 6.4

één maand geleden

Ik ben ook 6+2 weken zwanger en ik heb precies de zelfde klachten als jou en afentoe menstruatie klachten, ik denk ook heletijd van klopt t wel😂. Maar voor zo ver ik weet is dat elke lichaam anders is en soms heb je wel klachten en soms niet, kan ook zijn dat wij der later last van gaan hebben
Hier ook geen misselijkheid. Ik ga voor mijn gevoel eerder naar bed en ben vroeger dan normaal wakker (rond uur of 7). Ik heb verder gevoelige borsten en moet vaak plassen. Ik ben 5+5.

één maand geleden

Reactie op Juni2022❤️

Bij mijn eerste zwangerschap ook weinig kwaaltjes. Last van borsten en moe. ...
Gek hè! Terwijl je alleen maar hoort en leest dat het eerste symptoom misselijkheid is. Ben inderdaad heel blij dat ik me verder goed voel hoor, maar het maakt je toch onzeker omdat je dan een soort bevestiging hebt. Bedankt voor je reactie!

één maand geleden

Reactie op Layshana

Ik ben ook 6+2 weken zwanger en ik heb precies de zelfde klachten als jou e ...
Oh wat leuk, dan lopen we gelijk. Wanneer heb jij je eerst echo? Inderdaad steeds van klopt het wel, ben ik wel echt zwanger? Heeeel onzeker hoor deze periode😵‍💫

één maand geleden

Reactie op Hophop

Hier ook nergens last van! Ben 6.4
Is het ook je eerste zwangerschap?😊

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ik heb hetzelfde als jij hoor! Niets om je zorgen over te maken 😊 ben ook ...
Bedankt voor je reactie! Stelt me erg gerust dat meerdere het niet hebben😊

één maand geleden

Zowel bij de eerste als bij de 2de helemaal geen klachten gehad

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Hè, het is heel normaal als je nergens last van hebt hoor! Je hoort alleen ...
Bedankt Emmy voor je lieve reactie! Ik probeer de meeste topics over bloedverlies en miskramen te vermijden, wordt er héél onzeker en bang van.

één maand geleden

Ik ben bij de eerste ook helemaal niet misselijk geweest. Sterker nog: ik heb toen een droomzwangerschap gehad, nauwelijks kwaaltjes. Vorige zwangerschap was ik wel soms misselijk en die eindigde in een miskraam. Nu weer totaal niet misselijk. Wel of niet misselijk bepaalt niet of het goed gaat. Elke zwangerschap is anders.

één maand geleden

6.3 en ook net als jou enkel gevoelige borsten. En ik slaap hooguit iets vroeger dan normaal. Ik denk dat we ons nergens zorgen over hoeven te maken, net zoals de dames hier boven ook al aangeven ☺️

één maand geleden

Hoi! Ik kom even hier spieken uit de decembergroep. Ik ben bijna 28 weken zwanger en niet 1x misselijk geweest! Een deel van de vrouwen krijgt het gewoon niet. Maak je geen zorgen! Het zegt niets over je zwangerschap. Ik heb het me in het begin ook afgevraagd, maar ben nu vooral gewoon blij, want het kan je leven ontzettend ontregelen. Hopelijk valt het mee bij jullie, fijne zwangerschap gewenst 💖