55 Reacties

één maand geleden

Reactie op Cicek2020

toen ik de tea de vas 3 september vas 3+ daan ben ik niw toch 6 weken en oa ...
Sorry maar ik snap echt niet wat je bedoeld..

één maand geleden

hallo dames ik waa vandag nij ehoo en wij zag moi klopende hartje 7 weken zwanger

één maand geleden

Ik 5 weken en nauwelijks klachten. Ga bijna twijfelen of ik wel echt zwanger ben 🫣😂

één maand geleden

Ben bij mijn dochter nooit misselijk geweest en had bij haar tijdens de zwangerschap naast netelroos en zwangerschapsdiabetes nergens last van

6 dagen geleden

is er ng imand miselijk ik ben 10+4 dagen nogstec kots miselijk 24/7 😤😤

6 dagen geleden

Reactie op Cicek2020

is er ng imand miselijk ik ben 10+4 dagen nogstec kots miselijk 24/7 😤😤
Het word beter!!! Ik ben nu 12+5 en geloof me ik dacht dat het nooit zou stoppen. Nu heel af en toe nog erg misselijk maar echt wel een stuk minder dan dat het was ❤️

6 dagen geleden

Reactie op Rosa ✨

Het word beter!!! Ik ben nu 12+5 en geloof me ik dacht dat het nooit zou st ...
ik was bij mijne twe kinderen ook selfs sonda voeding gehad tod met 12 weken was die vorbij die hurtjes ook weg ik hoop daat deze ook 12. weken stop 🤲🤲🤲

6 dagen geleden

en gebruj jij medikacie tegen miselijk ik wel elke week waat andes en die hurtjes ik gaa kapod van

6 dagen geleden

Bij mij zijn de ergste symptomen pas vanaf 7 weken begonnen, nu veeeel misselijk, overgeven, diarree. verder vanaf het begin dat ik het wist was ik al wel heel moe.

6 dagen geleden

Reactie op deetje_

Bij mij zijn de ergste symptomen pas vanaf 7 weken begonnen, nu veeeel miss ...
& ik ben vandaag 7+6.

6 dagen geleden

Hier ook misselijk.... niet overgeven maar totaal geen zin in eten. Wel enorme neiging maar zoet..

6 dagen geleden

Ik ben 8+4 en ook echt helemaal niet misselijk. Eigenlijk heb ik helemaal nergens last van. Gister wel weer een mooi kloppend hartje gezien 🥹

6 dagen geleden

Geniet lekker van je niet misselijk zijn! En ook tijdens je hele zwangerschap kunnen klachten komen en gaan. Dus als je gevoelige borsten of vermoeidheid afnemen, is dat niet per definitie een slecht teken. Maar uiteraard wel begrijpelijk dat het je onzeker maakt.

4 dagen geleden

Ik had twee HG zwangerschappen en dacht ook echt dit is mis ik spuug niet! Nu drie weken toch spugen hcg is op zijn hoogst. Je hoeft niet te spugen voor een gezonde zwangerschap 🤰🏼 geniet ervan. Je hebt vast andere klachten soms merk je later pas op ja sinds ik zwanger ben heb ik een droge huid, of voller haar etc.

één dag geleden

dames is rr imand vnv 11+2dagen waat minedr miselijk en better voelen???