8 Reacties

één maand geleden

Ik ben alleen nog maar afgevallen😂😅🤢🤮🤮

één maand geleden

Ik ben nu pas 4+1 dus op dit moment nog niks. Maar weet nog van mn vorige zwangerschap dat ik het meest aankwam in het eerste trimester. Kwam doordat ik veel at en vooral vet eten, omdat dat het beste viel door de misselijkheid. Dat zijn ook de kilo's die zijn blijven hangen dus probeer het nu anders te doen🤣 toen in totaal 22 kg aangekomen, 6 aan overgehouden. Zou er niet te veel naar proberen te kijken hoor.. verschilt zoveel per persoon! Al zou ik gezond eten wel aanraden als het je lukt.

één maand geleden

Ik was bij mijn eerste in m’n hele zwangerschap 30 kilo aangekomen. Nu 6 weken en maar 500 gram tot nu toe

één maand geleden

In de eerste weken van je zwangerschap hoor je in principe weinig tot niets aan te komen. Als je aankomt is dat iedergeval niet door je zwangerschap. Hooguit 1 tot 2 kilo in je eerste trimester. 😊

één maand geleden

Ik heb nog geen idee maar bij mijn twee vorige zwangerschappen was ik aardig aangekomen ( understatement ) dus ik probeer deze zwangerschap hier meer op te letten, voor zover dat mogelijk is natuurlijk.
Het heeft misschien toch te maken met het feit dat we op vakantie waren en dat ik meer koolhydraten heb gegeten dan normaal. Ik zal het ook aan de vk vragen, ik heb mijn eerste echo maandag a.s. 💙🩷

één maand geleden

5.2 niets aangekomen 7 ons er af zelfs , ik eet echt weinig lust niets geen trek. Eerste maanden is dit normaal zeiden ze.

één maand geleden

7+4 en de laatste keer dat ik mezelf gewogen heb was ik lichter dan dat ik was. Dus afgevallen. Maar ik kom altijd zo'n 26/27 kg aan per zwangerschap en ben gewoon slank gebouwd. Dus geen zorgen. Hangt ook helemaal af van gewicht baby, placenta, hoeveelheid vruchtwater etc. Direct na mijn bevallingen altijd sowieso 10 er af. En de rest in de eerste weken. Heb er nog nooit moete voor hoeven doen iig. Lekker genieten van je zwangerschap😘de rest komt later wel.