9 Reacties

één maand geleden

Spannend! Ik herken dat niet maar wel krampen sommigen dagen in m’n onderbuik. Kwaaltjes komen en gaan ook en schijnt er bij te horen. Heel veel succes vrijdag bij de vroege echo! Hou je ons op de hoogte?

één maand geleden

Ik heb geen idee hoe ver ik ben, waarschijnlijk tussen 4 en 5 weken. Was enorm misselijk en ben nu nog amper tot niet misselijk, kan me er zo druk in maken 😖

één maand geleden

Ik heb ook nog weinig klachten en volgens mijn berekening ben ik nu 5 + 6 dagen zwanger. Ik vind dit zo eng. Ik heb gisteren een echo gehad maar daar kon ze nog vrij weinig zien. Ze zag wel een vruchtzak en dooierzakje, maar de embryo heeft ze niet echt kunnen vinden. Vind dit maar eng 😔

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Spannend! Ik herken dat niet maar wel krampen sommigen dagen in m’n onderbu ...
De arts heeft de echo dag verschoven naar volgend week heeft nog geen zin zegt ze volgend week is alles beter te zien horen ik ga maandag wel bloed prikken hcg en progr

één maand geleden

Reactie op Mrsr

Ik heb ook nog weinig klachten en volgens mijn berekening ben ik nu 5 + 6 d ...
Daarom ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen heeft weinig zin en je blijft dan onzeker omdat er geen kloppend hartje gevonden kan worden dus maar bloedprikken maandag HGC+Prog

één maand geleden

Reactie op Mrsr

Ik heb ook nog weinig klachten en volgens mijn berekening ben ik nu 5 + 6 d ...
Bij mij het zelfde geval! Misschien toch iets om ons minder druk over te maken ☺️

één maand geleden

Update Dames Maandag 9/9 dus bloedonderzoek gedaan Dinsdag 10/9 uitslag HCG en Progr zien er beide prima uit past bij het beeld en lengte van zwangerschap betreft me symptomen zijn terug maar nu andere ben zo misselijk constant dat ik kleine beetjes steeds eet. 18 September eerste echo zal dan weer een Update plaatsen.

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Spannend! Ik herken dat niet maar wel krampen sommigen dagen in m’n onderbu ...
Vandaag een echo gehad helaas geen hartactiviteit missed abortion

één maand geleden

Vandaag een echo gehad helaas geen hartactiviteit missed abortion
Wat ontzettend verdrietig! 🥺 heel veel sterkte! 🍀 hopelijk ben je over een paar maandjes weer terug op de geboorteclub forum van een andere maand! Ik duim voor je!