8 Reacties

één maand geleden

Zit hier met het zelfde. Vandaag hebben ze toch even gekeken maar werd weinig gezien helaas. Blijft toch afwachten over 2 weken pas echo hoop zo dat t goed blijft gaan maar maakt je zo bang en onzeker🙏

één maand geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Zit hier met het zelfde. Vandaag hebben ze toch even gekeken maar werd wein ...
Ja precies.. mijn echo is pas 21 oktober 😓

één maand geleden

Reactie op Inge_90

Ja precies.. mijn echo is pas 21 oktober 😓
Duurt zo ontiegelijk lang hé en zeker met bloedverlies 🥺

25 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Duurt zo ontiegelijk lang hé en zeker met bloedverlies 🥺
Ja.. gister voor het eerst sinds woensdag geen bruine afscheiding meer gehad of ander bloedverlies.. vandaag als nieuwsgierigheid nog een test gedaan en die is knal positief; had ook geen tijd nodig, werd gelijk met eerste streepje zichtbaar.. ik weet dat dat niks hoeft te zeggen maar toch geeft dat me ietsjes vertrouwen icm een dag zonder bloedverlies… hoe gaat het bij jou?

25 dagen geleden

Reactie op Inge_90

Ja.. gister voor het eerst sinds woensdag geen bruine afscheiding meer geha ...
Bloed verlies is hier ook weer gestopt ik ga dinsdag nog keer testen maak me er ook onzeker over en vooral het wachten tot de echo Helaas is gister ook nog de kat van me dochtertje dood gereden dus nog meer hoop dat de baby wel blijft want ze heeft het enorm door dat ik zwanger ben zou t verschrikkelijk vinden als dat ook nog van haar word afgepakt.

25 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Bloed verlies is hier ook weer gestopt ik ga dinsdag nog keer testen maak m ...
Wel fijn dat het bloedverlies gestopt is.. ik had alleen woensdag licht bloedverlies; licht van kleur en echt weinig; daarna heel weinig (paar druppen ofzo) bruine afscheiding tot vrijdag (vrijdag op drie momenten op de dag de rest alleen bij ochtendurine) dus tot nu toe ga ik er vanuit dat het nog goed zit, zeker als dit zo doorgaat als nu.. Hoeveel weken ben jij nu?

25 dagen geleden

Reactie op Inge_90

Wel fijn dat het bloedverlies gestopt is.. ik had alleen woensdag licht bl ...
Ben nu ongeveer 5 a 6 weken weten het niet zeker ben door de pil zwanger geraakt en ze dachten een cyste bleek toch een kindje te zijn🫣❤️

25 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Ben nu ongeveer 5 a 6 weken weten het niet zeker ben door de pil zwanger ge ...
Ahh helemaal bijzonder! Ik ben nu denk ik 5 weken en 3 dagen. Van mijn eerste en ik zit bij een fertiliteitskliniek omdat ik het ouderschap alleen aan ga.. dus alles is ook echt super nieuw en zo 😅