107 Reacties

één maand geleden

Reactie op Cturdal

Heehoi! Ik heb dit ook gehad, het begon met wat licht roze bloedverlies en ...
Jeetje zo lang🫤 Ze willen denk ik dat je het allemaal thuis zelf oplost. Zwaar die onzekerheid. Idd licht roze daarna dit pff. Had me er zo op verheugd en nu dit. Hoop dat het erge morgen niet komt🙏 Nog geen stolsels en krampen wel hele dah door bloedverlies😢

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Juist precies wat jij zegt , ze wachten het af ik heb geen buikkrampen en s ...
Hèj, even realistisch gezien: de verloskundige kan momenteel helemaal niets voor je betekenen. Mocht dit een miskraam zijn kan ze het niet tegenhouden. Mocht het gewoon goed zijn, dan kan ze dit pas echt goed zien als je net eventjes iets verder bent èn dan maakt het niet uit of de echo vandaag of volgende week is. Ik snap wel dat jij voor je gevoel nu een echo moet hebben, maar dat gaat het bloeden niet stoppen en je ongerustheid niet wegnemen. In de helft van de gevallen is er niets aan de hand en bij de andere helft is of wordt het een miskraam. Het is ook niet zo dat ze voor jou niet willen werken, ze kunnen ook ècht heel druk zijn met andere patiënten waardoor ze niet gelijk tijd en plek voor je hebben. Je bent immers geen spoed. Zo lang je nog echt aan het bloeden bent kunnen ze soms ook nog niet zien of je een volledige miskraam hebt gehad. Soms is het zo dat je na je miskraam een echo krijgt om te checken of de baarmoeder schoon is, maar dat is dan nadat je helemaal gestopt bent met bloeden. Pas als jij echt heel veel bloed met flinke stolsels verliest en daarbij erg veel pijn hebt zal ze je misschien wat eerder laten komen, maar uit je verhalen lees ik niet dat je er echt pijn bij hebt en ook niet dat je grote stolsels verliest. Er zit dus niets anders op dan dit af te wachten. En dat wachten is moeilijk en vervelend en de uitkomst is misschien heel verdrietig, maar het is helaas niet anders. Ik las ergens dat je dinsdag terecht kunt voor een echo. Waarschijnlijk kan ze je dan ook echt een duidelijke uitslag geven. Dan moet er namelijk duidelijk een hartje kloppen en is het vruchtje goed zichtbaar ipv dat het 6 pixels op het scherm zijn. Dus hoe moeilijk dit ook is, hou het nog even vol, dan kun je dinsdag echte duidelijkheid krijgen. Sterkte 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Hèj, even realistisch gezien: de verloskundige kan momenteel helemaal niets ...
Bedankt voor je reactie heel duidelijk. Ja morgen gaan we kijken of er stolsels komt krampen, pijn. Nog even geduld maar zo moeilijk gewoon die onzekerheid. Wil 100% weten of hij er nog zit of niet meer niet😌 Mocht ik meer weten ga ik hier plaatsen🍃

één maand geleden

Denk aan je ❤️

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Denk aan je ❤️
Wat Marcella zegt. 🙏🤞🍀🕯️❤️

één maand geleden

Hoi Arzu, bloed betekent niet per definitie dat het fout moet aflopen. Zoals sommige dames het zeggen kan de zwangerschap ook gewoon doorzetten. En als het wel misgaat; weet dat ongeveer bij veel dames de eerste zwangerschap een miskraam wordt. Ik heb dat ook gehad helaas. Inmiddels heb ik twee gezonde kinderen en de derde is op komst. En als je lichaam het vruchtje afstoot zit er vast een goede reden achter. Lang verhaal kort: uiteindelijk komt het goed. Houd je ons op de hoogte hoe het verder gaat met je en hoe je je voelt?

één maand geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap zoveel bloed verlopen, en iedere keer zag ik toch een wondertje op de echo. Zolang je geen heftige buikpijn hebt en het bloeden niet erger word, is er nog kans.

één maand geleden

Lieve dames .Allereerst bedankt alllemaal voor jullie steun🙏 Heb lekker geslapen en tot heden geen kramp, pijn of stolsels. Heb een slechte dag achter de rug omdat mijn vk direct gisteren zei miskraam. Heb haar net aan de telefoon gehad ik vroeg om echo ze zei weer dat het te vroeg is om een kloppend hartje te horen op 6.2 na 7 weken kunnen we dat horen. Voor aanstaande dinsdag heb ik een afspraak voor een echo dan ook geen garantie maar we gaan proberen te kijken of we iets kunnen horen. En ik vroeg maar we kunnen met 6.2 toch zien dat het vruchtje er in zit, toen zei ze kan ook een restje zijn wat we zien . Het is echt vroeg voor een echo. Vandaag voel ik me helemaal goed geen bloedverlies niets. Hopelijk laat ik jullie dinsdag meer weten🙏

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Denk aan je ❤️
Zo liefff🙏❤️😘🫶🏻

één maand geleden

Reactie op Usagi

Wat Marcella zegt. 🙏🤞🍀🕯️❤️
Lief lief liefff🫶🏻🩷🌸🫶🏻

één maand geleden

Reactie op bebegimm2021

Hoi Arzu, bloed betekent niet per definitie dat het fout moet aflopen. Zoal ...
Ja klopt helemaal mee eens maar direct over de telefoon dat ze zei miskraam snap ik ook niet🤔Ik laat jullie zeker weten als ik het weet.

één maand geleden

Reactie op Smy90.

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap zoveel bloed verlopen, en iedere keer z ...
Tot heden geen buikpijn en heftig bloed, gisteren wel hele dag bloed gehad van ochtend tot in de avond😢 Ik wil het 100% weten het moet gewoon op 0 allles wel of niet zwanger. dinsdag heb ik een echo staan en hoop dat ik dan meer weet.

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Lieve dames .Allereerst bedankt alllemaal voor jullie steun🙏 Heb lekker ge ...
Het hartje horen is inderdaad wel heel vroeg nog, maar het hartje zien kloppen dat kan wel! Ze hebben bij mij met 6.1 een echo gemaakt en daar zag je echt een goed sterk hartje die klopte.

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Het hartje horen is inderdaad wel heel vroeg nog, maar het hartje zien klop ...
Ik snap er echt helemaal niets van. Waarom segr ze dan dat we niets kunnen horen en hopen dat we aanstaande dinsdag wel wat kunnen horen. Ik begrijp hier echt totaal niks van.Volgens mij wilt ze nog even paar daagjes wachten of er iets gaat komen denk ik🤔 Echt telkens herhaald ze dat we nu op dit moment niets kunnen zien.

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Tot heden geen buikpijn en heftig bloed, gisteren wel hele dag bloed gehad ...
Inşallah, komt het helemaal goed, en is het geen miskraam.

één maand geleden

Reactie op Smy90.

Inşallah, komt het helemaal goed, en is het geen miskraam.
Insallah❤️

één maand geleden

Bloeden is weer begonnen met stolsel dit keer . hele dag was het ok en nu weer🫣

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Bloeden is weer begonnen met stolsel dit keer . hele dag was het ok en nu w ...
😔😔😘😘😘

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Bloeden is weer begonnen met stolsel dit keer . hele dag was het ok en nu w ...
Ik heb zo met je te doen 😞 ik hoop dat je snel uit deze onzekerheid bent. Je mag me altijd een berichtje sturen!

één maand geleden

Ik heb nu ook bruine afscheiding 😢😢😢