21 Reacties

20 dagen geleden

Ja hier ook last van gehad. Is nu eindelijk gestopt ben nu 8+3 weken. Voor mij voelde het goed toen ik het hartje zag kloppen en mijn baarmoeder verder netjes was. Dus lijkt gewoon onschuldig. Zolang je geen pijn hebt en het niet een maandverband vol is zal ik me geen zorgen maken

20 dagen geleden

Ik had iedere keer kleine bloedingen. En nu echt wel menstruatie achtig. Geen pijn niks. Maar ze zijn toch wel bang dat het mis is bij mij maandag waarschijnlijk controle echo.. hoorde van iemand anders dat die dit ook had en toch zwanger bleef ik ben er zelf wel bang voor dat het ook echt mis is. Hoe zijn de bloedingen bij jou?

20 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Ik had iedere keer kleine bloedingen. En nu echt wel menstruatie achtig. Ge ...
Verlies je ook stolsels dan. En hoelang verlies je al bloed. En hoever ben je nu ?

20 dagen geleden

Reactie op Wonderbaby2025

Verlies je ook stolsels dan. En hoelang verlies je al bloed. En hoever ben ...
Nee geen stolsels wel echt maandverband nodig Vanaf vanmorgen echt wel bloeding Zou 6+5 dagen zijn ongeveer..🥺

20 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Nee geen stolsels wel echt maandverband nodig Vanaf vanmorgen echt wel blo ...
Ik heb 1 dag gehad dat ik een maandverband vol had. Maar duim echt dat je een mooi kloppend hartje mag zien. Vind het alleen wel vreemd dat je tot maandag moet wachten.

20 dagen geleden

Reactie op Wonderbaby2025

Ik heb 1 dag gehad dat ik een maandverband vol had. Maar duim echt dat je e ...
Ik zelf ook vind ook echt vervelend worden maar helaas is mij verloskundige niet zo mee levend....

20 dagen geleden

Je kan prima al een echo doen. Je kan dit ook laten maken op je eigen kosten

20 dagen geleden

Ik heb ook sinds gister weer bloedverlies en vandaag ook helderrood, geen stolsels erbij. De VK kan me tot nu toe niet helpen helaas. Ik heb dit bij m’n eerste zwangerschap helemaal niet gehad dus maak mij ook erg zorgen. Ik zou nu 6 wkn + 3 dgn moeten zijn. Ik probeer mijzelf af te leiden, maar dat is erg lastig als je je zo zorgen maakt inderdaad. Ik heb pas as woensdag de termijnecho.

20 dagen geleden

Ik wil je geen valse hoop geven maar ik herken me volledig in jouw situatie... daags na mijn positieve bloeduitslag kreeg ik echt een super erge bloeding. Nog nooit zo erg gehad. Ik ging uit van een mk. Na een tweede controle bleken al mijn waarden gewoon super goed gestegen te zijn. Vorige maandagnacht kreeg ik opnieuw een bloeding. Mocht dinsdag naar de gynaecoloog en daar zag ik een mooie echo met een kloppend hartje... Wel zag de gynae een bloeding aan de placenta waardoor ik 14 dagen platte rust heb gekregen. Ik begrijp je angst volledig maar probeer er niet te veel op te focussen tot je zekerheid hebt. Bloedverlies betekent niet altijd het einde .

20 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Ik zelf ook vind ook echt vervelend worden maar helaas is mij verloskundige ...
Vreselijk zeg. Ik kon meteen de zelfde avond nog komen.

19 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Ik had iedere keer kleine bloedingen. En nu echt wel menstruatie achtig. Ge ...
Wat heftig. Bij mij ontstond het uit het niets. Ik stond op en het drupte er letterlijk uit (beetje onsmakelijk maar ja). Ik schrok mij wild. Heeft 1 dag geduurd. Ik mocht gelukkig wel diezelfde dag nog langskomen. Bij mijn eerdere voldragen zwangerschappen nooit bloedingen gehad. Helaas ook miskramen meegemaakt dus bloed geeft wel direct spanning merk ik.

19 dagen geleden

Reactie op Thessa B

Ik wil je geen valse hoop geven maar ik herken me volledig in jouw situatie ...
14 dgn bedrust, lijkt mij best pittig. Hielp het?

19 dagen geleden

Reactie op Mdv96

Ik heb ook sinds gister weer bloedverlies en vandaag ook helderrood, geen s ...
Ik heb precies het zelfde. Ik bloed al 1,5 week en telkens denk ik dat het minder wordt en opeens weer helder bloed. Ook stolsels gehad. De echo is wel goed met een kloppend hartje. Heb vandaag m’n intake en nog een echo. Hopen dat alles goed is. Gisteren nog aardig gebloed.. ben nu bijna 7 weken

19 dagen geleden

Reactie op EchteIjsbeer970090

14 dgn bedrust, lijkt mij best pittig. Hielp het?
Ik ben momenteel nog aan het rusten... volgende week donderdag een nieuwe echo om te zien of de bloeding verdwijnt en de scheur herstelt. 🤞 Ik vind het wel heel erg lastig al die onzekerheid. De hormonen helpen ook niet, ik heb vaak huilbuien... proberen positief te blijven.

18 dagen geleden

Reactie op WaitingForBB3

Ik heb precies het zelfde. Ik bloed al 1,5 week en telkens denk ik dat het ...
Hoe gaat het nu met je?, ik bloed ook al 8 dagen en ben op vakantie. Heb zelf nog geen echo gehad dus ik maar mij flink zorgen.

18 dagen geleden

Hier hetzelfde, morgen 5 weken en vanochtend opgestaan met veel bloed, continue wanneer ik naar de wc ga. Schrok me helemaal naar! Al een jaar op weg en eindelijk een wondertje onderweg… nu dit. Maandag VK maar bellen

16 dagen geleden

Reactie op 44557788

Hier hetzelfde, morgen 5 weken en vanochtend opgestaan met veel bloed, cont ...
Hoe gaat het nu? Weet je al iets meer?

16 dagen geleden

Nee! Zondag gelijk gebeld maar mag volgende week maandagochtend pas langskomen (6 weken). Na 1 dag bloeden stopte het ook weer… heb me helemaal ingesteld op een miskraam maar krijg stiekem nu ook nog hoop omdat het snel opgehouden is.

16 dagen geleden

Zaterdag begon ik met bloeden (paar druppeltjes met wat slijmslierten), mocht gelijk langs voor een echo en het hartje klopte nog gelukkig maar ze zag in de baarmoeder een scheurtje met vers bloed van 3mm. Ze zei dat het licht kon blijven bloeden tot max een week maar dat het niet erger moet worden. Nu ben ik 5 dagen in Duitsland en het bloeden is veel erger geworden met krampen😭. Ik zie het erg somber in maar wilde vandaag nog niet naar de eerste hulp. Ik ben met mijn ouders en dochtertje maar zonder mijn man hier dus voel me redelijk eenzaam. Het voelde nog niet goed om te vertellen aan mijn ouders vandaag. Ik wacht nog even morgen af maar het voelt goed om het hier van me af te kunnen schrijven ❤️

15 dagen geleden

Heel veel sterkte allemaal ♥️ ik heb met 6 wkn een middag en avond veel bloed verloren met grote stolsels. Ik dacht dat het foute boel was. Daarna geen bloed meer verloren en mochten we voor een echo. Er zat een groot hematoom waar waarschijnlijk gebarsten was met een mooi kindje met hartslag. Inmiddels bijna 11 wkn en vier goede echo’s verder (geen hematoom meer zichtbaar). Uit zo’n hematoom kan je echt lang en veel bloeden, maar dat hoeft de baby niet te beïnvloeden.