21 Reacties

één maand geleden

Ik vandaag hetzelfde. Ziet eruit als menstruatie maar geen kramp of andere pijn die ik normaal heb met menstruatie. Helaas ben ik op m'n werk dus morgenvroeg ga ik ook gelijk de verloskundige bellen. Ik zit ook net over m'n 5 weken heen. Dus snap je angst helemaal! Duimen dat t goed komt😚

één maand geleden

Reactie op JayRaMi

Ik vandaag hetzelfde. Ziet eruit als menstruatie maar geen kramp of andere ...
Hoop voor jou ook het beste 🙏 heb je veel bloed verlies of valt het mee?

één maand geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Hoop voor jou ook het beste 🙏 heb je veel bloed verlies of valt het mee?
Nee daarstraks even in toiletpot wat eruit zag als menstruatie bloed. Nu enkel nog in maandverband beetje en met afvegen. Geen "klodder" meer.

één maand geleden

Reactie op JayRaMi

Nee daarstraks even in toiletpot wat eruit zag als menstruatie bloed. Nu en ...
Aah hoop echt ook voor jou dar alles goed blijft gaan 🙏🙏

één maand geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Aah hoop echt ook voor jou dar alles goed blijft gaan 🙏🙏
Dank je wel. Jij ook s6 en alle goeds!

één maand geleden

Reactie op JayRaMi

Dank je wel. Jij ook s6 en alle goeds!
Lief dankjewel 🤗

één maand geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Lief dankjewel 🤗
Had je de verloskundige nog gebeld? Ik moest even opnieuw testen maar blijft hier gelukkig positief ook oplopend🥰🥰🥰

één maand geleden

Hoe is het bij jullie afgelopen? Heb precies hetzelfde. Sinds gisteren bloedverlies.

één maand geleden

Ik ben vandaag ook 5 weken maar gister al licht rood bloed verlies en nu wat bruinige afscheiding of hoe je dat noemt… ik ben best wel bang dat het mis gaat 😓 gister ook wel buikpijn klachten; niet echt heel pijnlijk maar gewoon vervelend..

één maand geleden

Reactie op Inge_90

Ik ben vandaag ook 5 weken maar gister al licht rood bloed verlies en nu wa ...
Ik ben vandaag 6 weken, sinds gisteren heb ik bruin bloed verlies. In de ochtend was het heel weinig, maar 's middags was het ineens een stuk meer. Ik heb de verloskundige gebeld en zij gaf aan dat dit niet iets is om zorgen te maken, het kan de innesteling zijn. Ik heb zo nu en dan een lichte kramp, maar zeker niet vergelijkbaar met menstruatie pijn. Ik snap je angst, die heb ik ook nog steeds. Maar ik probeer wel positief te blijven. Volgende week vrijdag hebben we eindelijk de echo en dan hoop ik meer duidelijkheid te hebben. Enorm spannend he, die eerste weken? Heel veel succes met je zwangerschap 😘

één maand geleden

Reactie op Sanne12393

Hoe is het bij jullie afgelopen? Heb precies hetzelfde. Sinds gisteren bloe ...
Bij mij is t weer gestopt het bloeden moet afwachten tot 14 oktober van verloskundigen 🥺🤍

één maand geleden

Hey ik heb ook bloedverlies. Nu derde dag oprij.. ik deed een tampon in omdat ik bang was voor doorlekken maar heb mij laten vertellen dat dit niet mag ivm infectie gevaar. Vk heeft mij ook gezegd om af te wachten tot 11 oktober. Dan heb ik mn eerste inwendige echo. Las dat het inmiddels gestopt is bij jou. Super fijn! Succes met de zwangerschap en geniet ervan 🥰

één maand geleden

Ik ben vandaag 6 weken, sinds gisteren heb ik bruin bloed verlies. In de oc ...
Ja ik lees idd dat het ook kan.. maar vind het toch spannend en loslaten is echt lastig haha.. ik heb 21 oktober mijn eerste echo; zit in een fertiliteitskliniek vanwege alleenstaand moederschap.. dit forum vind ik dan ook wel heel fijn om dingen te delen… ☺️

één maand geleden

Reactie op Inge_90

Ja ik lees idd dat het ook kan.. maar vind het toch spannend en loslaten is ...
Snap ik hoor, het is ook heel spannend allemaal. Ik had t vanochtend ook nog, maar verder ben ik gewoon hartstikke misselijk en vermoeid haha. Oeh, dan moet je nog even wachten! Ik vind het forum ook heel fijn om ervaringen te lezen en te delen. Is het je eerste kindje?

één maand geleden

Snap ik hoor, het is ook heel spannend allemaal. Ik had t vanochtend ook no ...
Ja mijn eerste. Tot nu toe de rest van de dag niks meer gehad; net als gister alleen bij ochtend urine… heb ook het idee dat ik wat meer misselijk ben.. maar niet constant.

één maand geleden

Vanmiddag even een breakdown gehad. Het bruine bloed werd meer en ik voel een zeurderig gevoel in m'n buik, maar die is niet te vergelijken met de menstruatiepijn. Ik ben op dit moment super onzeker en ik wil gewoon duidelijkheid.. ik heb contact gehad met de verloskundige en die zegt dat ik mij geen zorgen moet maken. Ze snapt m'n onzekerheid, want alles is nieuw.. meer meiden met 5 a 6 weken zwangerschap die dit herkennen? Door m'n hormonen ben ik ook echt een emotioneel wrak op dit moment..

één maand geleden

Helaas is het bloed rood geworden.. Ik heb ook de hele avond een zeurderig gevoel in m'n buik gehad, maar dat trekt nu weg. Verloskundige heb ik nogmaals gebeld, zij gaf aan dat de hoeveelheid bloed nog niet veel was (ik kan fotos sturen), maar dat het twee kanten op kan gaan. Ik stel me op het ergste in. Morgen mag ik bellen voor een echo, ik hoop dat er een plekje is zodat ze me duidelijkheid kunnen geven.. maar man, wat een klote gevoel is dit 😔

één maand geleden

Helaas is het bloed rood geworden.. Ik heb ook de hele avond een zeurderig ...
Jeetje wat heftig hopen dat ze snel kunnen kijken of alles goed zit nog 🥺❤️🙏 heel veel sterkte

één maand geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Jeetje wat heftig hopen dat ze snel kunnen kijken of alles goed zit nog 🥺❤ ...
Helaas, het is uitgelopen op een miskraam..

één maand geleden

Helaas hier weeer wat bloedverlies...🥺 Word er ontiegelijk onzeker van.. Vanmiddag mag ik na flink zeuren toch even na verloskundige voor een echo Al gaan ze waarschijnlijk nog niet veel zien of wel geen idee Moest er rekening mee houden Ben echt onzeker aan het worden hier over en toch bang dat dit verkeerd afloopt