37 Reacties

één maand geleden

Volgens alle bakerspraatjes kalenders noem maar op zou mijn eerste een jongen zijn. Het is toch echt een meisje

één maand geleden

Bij mij zou het een meisje moeten worden. Nu heb ik vanaf het begin dat gevoel ook al maar hey ik kan er ook naaat zitten 😂

één maand geleden

Volgens de kalender zou het een meisje moeten zijn, nu heb ik vanaf het begin ook al sterk dat voorgevoel maar het duurt nog even voor we het weten.

één maand geleden

Bij mij zegt het “jongen”, ik ben benieuwd. Zelf dacht ik een meiden mama te zijn 🤭💕

één maand geleden

Haha ben benieuwd. De eerste zou een jongetje zijn en dat klopt. Nu zou het een meisje zijn. Nou nog even wachten tot de bevalling 🤣

één maand geleden

Een meisje! Ik ben benieuwd 😂

één maand geleden

Helaas van ons eerste kindje in juli een miskraam gehad, die zou volgens de kalender een jongetje zijn. Ik had zelf sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn hihi. Nu volgens de kalender weer zwanger van een jongen. Ik heb bij deze baby nog geen voorgevoel qua geslacht dus we gaan zien of het klopt🤭

één maand geleden

Het zou volgens de kalender een jongen moeten worden. Zou na 2 meiden (waarvan de kalender wel klopte) ook heel leuk zijn. Mijn gevoel zegt zelf heel sterk (alweer) een meid

één maand geleden

Volgens de kalender zou het een meisje worden. Ben benieuwd. Allebei is leuk - praktisch gezien is een knul makkelijker 🙃

één maand geleden

Bedoelen ze dan trouwens qua maand die je moet kiezen, in welke maand je bent uitgerekend ?

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Bedoelen ze dan trouwens qua maand die je moet kiezen, in welke maand je be ...
Nee van conceptie, dus wanneer je bent bevrucht. Ik teste bijvoorbeeld begin september positief dus in augustus is de conceptie geweest, dus ik kijk dan ook bij augustus 😊

één maand geleden

Klopt bij mij niet.

één maand geleden

Zou dit x een meisje worden. Leuk!

één maand geleden

Bij mijn eerste klopt dit al niet 😂

één maand geleden

Wat leuk bij alle 3 m’n zwangerschappen klopte deze voorspelling 🩷🩷💙

één maand geleden

Oeh zo spannend, voor ons zou het een jongen worden! 💙

één maand geleden

Volgens de chinese kalender ben ik 27 en bevruchting is begin september geweest dus dat zou een jongetje betekenen, ben zo benieuwd 🩵