10 Reacties

één maand geleden

Belangrijk detail wellicht: heb in het verleden 2 vaccinaties gehad en ook al 2 keer eerder covid gehad!

één maand geleden

Wat voor klachten heb jij? Ik dacht dus ook al COVID te hebben.. heb zo’n ontzettende hoofdpijn echt heel erg! Ik ben 6 weken zwanger

één maand geleden

Als je inderdaad koorts krijgt zou ik het even met je huisarts bespreken. En voor de rest, een belletje naar de vk is nooit weg en in dit geval juist raadzaam! Dan weet ze ervan :)

één maand geleden

Reactie op madelief1999

Wat voor klachten heb jij? Ik dacht dus ook al COVID te hebben.. heb zo’n o ...
Vooral heel erg keelpijn en een droog hoestje. Hoofdpijn is hier gelukkig niet zo heel erg. Hopelijk voel je je snel beter!

één maand geleden

Als je inderdaad koorts krijgt zou ik het even met je huisarts bespreken. E ...
De assistente is tot 12.30 bereikbaar.. denk je dat dit dringend genoeg is om te laten doorschakelen met de dienstdoende vk of zou ik beter even de ha kunnen bellen?

één maand geleden

Met me vorige zwangerschap ook met 5 weken had ik ook corona maar verder geen last van gehad gezond kind

één maand geleden

Reactie op ess40

Met me vorige zwangerschap ook met 5 weken had ik ook corona maar verder ge ...
Ohhh dat is heel fijn om te horen, dank voor het delen! 😊

één maand geleden

Ik had in mijn eerste zwangerschap tweemaal corona gehad, een keer helemaal in het begin en rond de 15 weken weer, eerst delta, daarna omikron. Naast de gebruikelijke coronasymptomen geen last gehad en dochter groot en gezond geboren!

één maand geleden

Ik heb het ook gehad tijdens mijn eerste zwangerschap tijdens de pandemie (1e trimester) en alles is goed gekomen. Hopelijk stelt dat je gerust. Veel beterschap ❤️

één maand geleden

Ik heb in mijn eerste zwangerschap 2,5 jaar geleden met 34 weken zwangerschap covid gehad. Mijn dochter is kern gezond geboren en aan de placenta was niets te zien. Ik liep overigens ook 3 dagen overtijd. Ik denk dat je je geen zorgen moet maken, de covidklachten zijn dusdanig afgevlakt dat de rijksoverheid het wegzet onder een bovenste luchtweginfectie. Bij koorts altijd overleggen met je verloskundige. Ik had destijds 3 dagen flink hoge koorts en minder leven in mijn buik. Mocht gedurende 3 dagen 1 paracetamol nemen 3 keer per dag.