38 Reacties
2 maanden geleden
Hoiii,
Max 200 mg caffeine per dag. Ik doe s’ochtends een lungo koffie en na het avondeten een decafé koffie, dan zit ik er nog dik onder en dit voelt goed.
Vriendin van mij die deed gewoon twee echte kopjes koffie per dag en haar baby van 1 is hartstikke gezond. Dus als je gewoon niet over de 200 mg gaat, dan is dat hartstikke prima❤️
2 maanden geleden
Voor de zwangerschap dronk ik flink wat koffie 😅 zeker 4 a 6 kopjes zwart. Nu had ik dat eerst terug gebracht naar 1 kopje per dag, maar nu lust ik het haast niet meer 😅🤭 ik drink nu wel graag granen koffie van zonnatura, dat is volledig van granen en bevat dus helemaal geen caffeine 😁 bij AH te krijgen
2 maanden geleden
Normaal wel 's ochtends, zeker met een vroege vogel thuis (peuter wordt altijd wakker tussen half 6 en 6u). Maar van zodra ik positief testte ben ik abrupt gestopt. Vanaf 13/14w ga ik wel zo eens terug een koffie drinken maar momenteel lukt het me gelukkig om het te laten.
2 maanden geleden
2 kopjes koffie per dag, bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook gedaan en zijn gezonde kinderen 😉
2 maanden geleden
Reactie op AmberD
Mag ik vragen waarom je het spannend vind om thee te drinken?😅
Met name vanwege cafeïne, maar in veel thee zit bijv. ook kaneel, waarvan ze ook afraden om er teveel van te nemen. En ik moet zeggen dat ik het dan vooral lastig vind om te beoordelen wanneer het ‘te veel’ is 😂
2 maanden geleden
Het scheelt dat ik nooit echt een koffiedrinker ben geweest. Als ik aan het werk ben drink ik 1 kopje puur vanwege de cafeïne. Verder drink ik graag rooibos thee en kruidenthee🍵 en soms limonade
2 maanden geleden
Ik heb wel een schoonzus die heel graag koffie drinkt en die moet in haar zwangerschap daar echt op letten anders drinkt ze veel te veel koffie