38 Reacties
2 maanden geleden
Ja hoor, bij de eerste ook gedaan en die is ook hartstikke gezond.
2 maanden geleden
Ben gestopt met koffie, daardoor wel extra vermoeid😴 thee kan ik niet vanaf blijven maar probeer decaf te drinken en dan max 2 kopjes! 😇
2 maanden geleden
Ik dronk voor mijn zwangerschap echt heel veel koffie. Zeker wel 10 koppen. Drink nu tussen de 4 en 6 denk ik. Moet zeggen dat ik bij mijn eerste ook gewoon koffie heb gedronken en hij is ook compleet gezond.
2 maanden geleden
Op dit moment drink ik op kantoor nog 2 bakjes. De komende weken zal ik proberen naar 1 te gaan. Af en toe 2 kan ook geen kwaad denk ik. Helemaal stoppen ga ik denk ik niet doen.
2 maanden geleden
Reactie op AmberD
Mag ik vragen waarom je het spannend vind om thee te drinken?😅
Omdat thee ook cafeïne bevat
2 maanden geleden
Hoii 🌸 Tijdens mijn eerste zwangerschap zei mijn verloskundige dat ik bij voorkeur 1 kop koffie per dag kunnen drinken. Here comes the best part: ze vertelde me dat als het niet drinken van het tweede kopje me gestrest maakt, zou ik dan voor een tweede kopje kunnen drinken omdat stress veel slechter is voor je baby dan het tweede kopje koffie. Ik hou van deze mama en baby friendly aanpak 🥰❤️ Dus ik drink 's ochtends één kop koffie en 's middags één of twee koppen zwarte thee (waar ik dol op ben) ☺️