38 Reacties

één maand geleden

Normaal wel altijd 2 kopjes. Momenteel probeer ik het te overleven met 1… best lastig wel

één maand geleden

Nee, helemaal niks meer.

één maand geleden

Ja hoor, bij de eerste ook gedaan en die is ook hartstikke gezond.

één maand geleden

Jahoor. Voor ik zwanger was dronk ik wel heeeel veel koffie. Denk een vak 5/6 Nu 2/3

één maand geleden

Ik laat de cola en thee waar cafeïne in zit wel zo veel mogelijk staan zodat ik heerlijk kan genieten nog van 2 bakjes koffie 😍. In ieder geval voor zo lang het duurt.... tijdens m'n 1e zwangerschap kreeg ik in 1 keer afkeer tegen koffie.

één maand geleden

1 per dag alleen in de ochtend😊

één maand geleden

Ben gestopt met koffie, daardoor wel extra vermoeid😴 thee kan ik niet vanaf blijven maar probeer decaf te drinken en dan max 2 kopjes! 😇

één maand geleden

Ik dronk voor mijn zwangerschap echt heel veel koffie. Zeker wel 10 koppen. Drink nu tussen de 4 en 6 denk ik. Moet zeggen dat ik bij mijn eerste ook gewoon koffie heb gedronken en hij is ook compleet gezond.

één maand geleden

Ik dronk elke dag heerlijk een cappuccino, als ik het niet dronk kon ik de dag niet goed door. Gek genoeg heb ik nu een afweer gekregen waardoor ik het idee alleen al van koffie niet kan verdragen 🤢 hierdoor drink ik nu helemaal geen koffie meer (niet heel erg haha)

één maand geleden

Op dit moment drink ik op kantoor nog 2 bakjes. De komende weken zal ik proberen naar 1 te gaan. Af en toe 2 kan ook geen kwaad denk ik. Helemaal stoppen ga ik denk ik niet doen.

één maand geleden

Reactie op AmberD

Mag ik vragen waarom je het spannend vind om thee te drinken?😅
Omdat thee ook cafeïne bevat

één maand geleden

Ik drink in de ochtend 1 Latte. En de rest van de dag probeer ik thee (zonder cafeïne/theïne) en water te drinken. Ook af en toe drink ik cola zonder cafeïne

één maand geleden

Reactie op AniekkM

Ik drink in de ochtend 1 Latte. En de rest van de dag probeer ik thee (zon ...
Maar ik ben er echt net 3 dagen achter dat ik zwanger ben haha. Nadat ik de koffie opheb ben ik nog erger misselijk😥

één maand geleden

1 a 2 per dag. Werkt bij mij goed voor de stoelgang!

één maand geleden

Reactie op Orveialita

Omdat thee ook cafeïne bevat
Gelukkig zijn er ook meerdere thee soorten zonder teïne, wat je veilig kunt drinken.

één maand geleden

Drink nog “gewoon” koffie

één maand geleden

Hoii 🌸 Tijdens mijn eerste zwangerschap zei mijn verloskundige dat ik bij voorkeur 1 kop koffie per dag kunnen drinken. Here comes the best part: ze vertelde me dat als het niet drinken van het tweede kopje me gestrest maakt, zou ik dan voor een tweede kopje kunnen drinken omdat stress veel slechter is voor je baby dan het tweede kopje koffie. Ik hou van deze mama en baby friendly aanpak 🥰❤️ Dus ik drink 's ochtends één kop koffie en 's middags één of twee koppen zwarte thee (waar ik dol op ben) ☺️