7 Reacties

21 dagen geleden

Hier in het begin ook 3 x bloed verloren na de seks en echt wel redelijk veel, maar met de baby bleef het gewoon oke 😊 nu soms 2 x per week seks en geen bloed meer... Het bloeden heeft vaak niets te maken met de baby maar met iets te raken vanbinnen zolang je niet blijf bloeden is alles oke 😊

21 dagen geleden

dit had ik ook! besproken met de vk en die gaf aan dat dit veilig kon. seks kan er niet voor zorgen dat er iets kan gebeuren met het kindje.

21 dagen geleden

Super lief van jullie hebben jullie je er gewoon over heen gezet en t gewoon gedaan. Ergens weet ik dat er niks gebeuren kan met het kindje maar ben toch heel bang en net als jullie waarschijnlijk wil ik ons kindje niet verliezen

21 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Super lief van jullie hebben jullie je er gewoon over heen gezet en t gewoo ...
Ik zorg er wel telkens voor dat er wel altijd goeie voorspel is dat het " laten we zeggen" daar goed vochtig is 🙈 te droog kan je wondjes veroorzaken .. lekker genieten van het samen zijn met je partner is zo belangrijk 😊

21 dagen geleden

Reactie op britney-24

Ik zorg er wel telkens voor dat er wel altijd goeie voorspel is dat het " l ...
Lief dankjewel 🥰 ga het toch proberen me er over heen te zetten 🥰🥰

21 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Super lief van jullie hebben jullie je er gewoon over heen gezet en t gewoo ...
dat is super logisch! en ook pas doen als je er zelf aan toe bent hoor, dat zal je partner ook wel begrijpen (hoop ik). ik heb helaas geen tips, maar doe het vooral allemaal op jou eigen tempo! het komt allemaal goed

21 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Lief dankjewel 🥰 ga het toch proberen me er over heen te zetten 🥰🥰
Dit lukt jou wel lieverd! Dat kleintje zit mooi en veilig in je buik ❤️