39 Reacties

één maand geleden

Afgelopen vrijdag heb ik de vitaliteitsecho gehad met 7+2 weken. Toen ben ik ook een week teruggezet. We zagen een mooi hartje kloppen en zelfs al hersenkamers. Ik weet nog van mijn zoontje (nu 2 jaar), dat ik ook was teruggezet.

één maand geleden

Reactie op lhp

Afgelopen vrijdag heb ik de vitaliteitsecho gehad met 7+2 weken. Toen ben i ...
Dank je voor je reactie. Blij dat het bij jou ook allemaal goed lijkt te gaan en destijds is gegaan. Had het nog nooit gehoord, dus schrok er toch wel van🙈 Zo’n hele vroege echo is ook helemaal niet fijn, maar zij stelde het voor. Kon toen geen nee zeggen

één maand geleden

Ik had een beetje hetzelfde. Ik ging heen om een bbz buiten te sluiten en dacht rond de 5 weken zwanger te zijn maar het vruchtzakje meette 4 weken. Ik heb er nogsteeds wel een beetje stres van moet ik zeggen hoor! Afwachten tot de 30e

één maand geleden

Reactie op Vogelzang03

Ik had een beetje hetzelfde. Ik ging heen om een bbz buiten te sluiten en d ...
Vreselijk hè die onzekerheid! Ik moet ook wachten tot de 30e :( succes met deze 2 weken

één maand geleden

Ik had vandaag eerste echo en ze zei al vrij snel dat de groei niet klopte met het aantal weken dat ik nu zwanger zou zijn dus dat ik me voor moest bereiden op weer een miskraam. Het hartje klopte en het kindje was ter grote van 6+2 ongeveer. Dus zou een week terug gezet zijn. Ik hoop zo dat ze het mis heeft en ik volgende week de 25ste alsnog een goede echo heb. Ze was alleen zo stellig dat ik al helemaal verdrietig was en boos. En later dacht ik wtf.. er is nog niks tenzij het tegendeel bewezen is. Je hoort zovaak dat een eerste echo met 6 weken lastig gemeten kan worden etc. Misschien was de eisprong wel later en klopt het gewoon met de groei van het kindje, dacht ik alleen zelf al verder te zijn. Maar goed nog even geduld dus

één maand geleden

Gister ook geweest en zou 8 weken moeten zijn maar ik ben ook een week terug gezet. Ze zei dat ik me nergens druk om hoefde te maken en dat het er mooi uit zag ook zagen we een goed kloppend hartje. Ze zei ook dat het wel zou kloppen omdat ik een erg lange menstruatie cyclus heb.

één maand geleden

Hier precies hetzelfde verhaal als wat jij typt. Ook een volledige week terug gezet terwijl ik vorige week ook al een 3+ test had en nu dus opnieuw op 5+2 word geschat. Positief blijven!

één maand geleden

Reactie op Mommytobe_22

Hier precies hetzelfde verhaal als wat jij typt. Ook een volledige week ter ...
Ik ben het helaas verloren. Tweede keer. We gaan volgende maand naar het ziekenhuis om te kijken of ze een reden kunnen achterhalen. Voor jou 🤞🏼 Duimen dat het goed zit

één maand geleden

Reactie op Gulden

Ik ben het helaas verloren. Tweede keer. We gaan volgende maand naar het zi ...
Heel veel sterkte, hadden ze wel de eerste keer een kloppend hartje gezien? Of echt alleen de vruchtzak? 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op Gulden

Ik ben het helaas verloren. Tweede keer. We gaan volgende maand naar het zi ...
Sterkte gulden! Ik ben ook benieuwd of ze wel een vruchtje zagen zitten? Bij mij ben ik terug gezet van 7+4 naar 6+2. Dus als ik woensdag de echo weer heb dan zou ik wel 7+4 m0eten xijn ongeveer. Hoop zo dat ze ongelijk hadden over die kans op een miskraam. Zou mn 2e zijn en had juist zo gehoopt dar het dit keer wel goed zat. Hoop dat die wel gegroeid is t kleintje in mn buik!

één maand geleden

Wij hebben vorige week maandag een vroege echo gehad (waren toen met de kennis van nu 5+4). Vruchtje was ook veel te klein en zag er niet goed uit. Nu afgelopen dinsdag weer een echo gehad met 6+5, kloppend hartje gezien en onze frummel was 8,5mm. Een super goede echo. Dus zo’n hele vroege echo kan echt veel onzekerheid geven juist.

één maand geleden

Reactie op Mommy’94

Wij hebben vorige week maandag een vroege echo gehad (waren toen met de ken ...
Wat fijn zeg! Hoeveel weken dacht je te zijn en wat gaf de echo de eerste keer aan? Hoeveel was je terug gezet? Geeft vertrouwen dat jij iig een goede echo nu hebt gehad. Nu wel weer op juiste termijn of alsnog terug gezet in dagen?

één maand geleden

Reactie op Mommytobe_22

Wat fijn zeg! Hoeveel weken dacht je te zijn en wat gaf de echo de eerste k ...
We zijn nu 2 dagen terug gezet bij de tweede echo. Dus dat klopt dan wel ongeveer met hoever we zelf dachten te zijn. Bij de eerste echo was het vruchtje 2.5mm terwijl het al 5mm moest zijn zei ze.

één maand geleden

Sterkte gulden! Ik ben ook benieuwd of ze wel een vruchtje zagen zitten? Bi ...
Hi Ted1990, je verhaal is herkenbaar voor mij. Ik ben ook teruggezet van 7+4 die ik dacht te zijn naar 6+1. Het hartje zagen we wel kloppen. Ik moet as vrijdag terug. Ik zit in een fertiliteitstraject, en de arts was niet heel positief zoals je soms leest bij anderen. Ze was eerder wat neutraal maar gaf wel aan dat het een miskraam kan zijn omdat ik best wat dagen teruggezet ben. Ik hoop dat ze ernaast zit 🙏. Ik heb ook in juni een miskraam gehad (MA).

één maand geleden

Reactie op Mariska24

Hi Ted1990, je verhaal is herkenbaar voor mij. Ik ben ook teruggezet van 7+ ...
Oke, bij mij was de verloskundige verre van positief! Ik hoop zo dat ze ongelijk heeft. Ik heb in februari miskraam gehad met lange nasleep 24 mei was ik pas helemaal schoon. Hoop voor jou ook op een goede echo.

één maand geleden

Oke, bij mij was de verloskundige verre van positief! Ik hoop zo dat ze ong ...
Ja, voor mijn gevoel is deze achterstand ook wel reden tot zorg. Maar het hartje klopte wel goed. Dus ik probeer daar hoop uit te putten. Pff wat een spanning brengt dat met zich mee he? Ik probeer er positief in te blijven staan, maar ik merk dat ik dat echt moeilijk vind. Hoe verzet jij een beetje je gedachten? Ik zal voor je duimen woensdag.

één maand geleden

Reactie op Mariska24

Ja, voor mijn gevoel is deze achterstand ook wel reden tot zorg. Maar het h ...
Oja en ik krijg aankomende vrijdag mijn 2e echo. Ze wilde een week wachten…

één maand geleden

Reactie op Mariska24

Ja, voor mijn gevoel is deze achterstand ook wel reden tot zorg. Maar het h ...
Ik heb geen idee hoe ik t doe speelt nog veel meer privé dus probeer maar gewoon door te gaan en dat het woensdag als een lichtpuntje een goede echo wordt. Maar dit voor de 2e keer meemaken heb ik zo geen puf voor. T enigste is wel dat ze me vorige week die klap al gegeven heeft de verloskundige dus als het nu niet goed zou zijn dan is de teleurstelling minder groot. Maar blijf hopen op een goede echo. Gelukkig woensdag 8.15 al de echo. Weet niet of ik nog kan slapen dinsdag op woensdag.

één maand geleden

Ik heb geen idee hoe ik t doe speelt nog veel meer privé dus probeer maar g ...
Ah wat vervelend! Het is dan ook zwaar als alles tegelijk komt. Laten we inderdaad proberen van het positieve uit te gaan. Is wel apart dat mijn man er gewoon positief in staat, terwijl ik emotioneel al half ingestort ben. Heb jij net als ik ook gewoon nog duidelijke zwangerschapskwalen? Wat fijn dat je meteen in de ochtend al de echo hebt. Hopelijk krijg je dan snel goed nieuws! Ik hoop in elk geval met je mee.

één maand geleden

Reactie op Mariska24

Ah wat vervelend! Het is dan ook zwaar als alles tegelijk komt. Laten we i ...
Ja maar dat zegt niks.. dat was bij mn vorige miskraam ook net zolang totdat die miskraam eruit was zeg maar toen stopte de symtomen. Ik heb de symtomen die ik nu heb ook beetje uitgeschakeld omdat ik veel te bang ben dat het weer niet goed is. Durf na morgen pas weer me zwanger te voelen als het hartje nog klopt en de embryo gegroeid is. Ik hoop het zo! Ben echt op van de zenuwen! Wanneer heb jij de echo?