39 Reacties

één maand geleden

Ja maar dat zegt niks.. dat was bij mn vorige miskraam ook net zolang totda ...
Ja dat was bij mij ook. Dat vond ik mentaal ook zwaar en moeilijk te bevatten. Dat ik gewoon nog symptomen had terwijl het kindje al een paar dagen geen kloppend hartje meer had. Maar ergens geeft het mij meer hoop dan wanneer je echt afnemende kwaaltjes ervaart. Ik probeer me overal een beetje aan vast te houden zodat ik de hoop niet verlies. Zijn de symptomen bij jou hetzelfde als bij de eerste zwangerschap? Ik ben ook op van de zenuwen en de week kan mij niet snel genoeg gaan.. ik heb as vrijdag de echo in de ochtend.

één maand geleden

Reactie op Mariska24

Ja dat was bij mij ook. Dat vond ik mentaal ook zwaar en moeilijk te bevatt ...
Ja dat is mentaal idd elke keer zo'n rollercoaster hoe je lijf jezelf zo voor de gek kan houden. Ik heb nu wel ook vanavond weer afentoe even zo'n ploppend borrel gevoel in mn buik wat ik herken van de eerste goed afgelopen zwangerschap. Maarja ik durf ook gewoon op niks meer te hopen. Pas als die echo morgen goed is dan durf ik weer wat rustiger adem te halen en idd te geloven in die symtomen. Ben afgelopen week vanaf die echo wel in vlagen misselijk geweest en heb nog steeds op de meest gekke momenten echt honger en op de momenten dat het moet (avondeten bijv) dan krijg ik geen hap door m'n keel. Dat honger gevoel de hele dag door herken ik wel van de eerste zwangerschap en niet van de 2e bij de miskraam. Maar goed.

één maand geleden

Vandaag 1 echo dachten dat tussen 7 en 8 weken sou zijn.. blijkbaar waarschijnlijk 5 weken zijn.. verloskundige was niet echt positief. Ze zegt kan slecht zijn kan ook goed ziinm kunnen niet voor zekerheid weten. Was so onduidelijk... lastig

één maand geleden

Hier ook vrijdag 20-9 de eerste echo gehad. Werd 1 week teruggezet. Hartje klopte wel maar alles ook lastig te meten ivm gekantelde baarmoeder en embryo die tegen de rand aan geplakt zat. Vandaag intake en had de keuze om echo te doen met de kanttekening dat het apparaat slechter is dan bij het echocentrum. Uitkomst dat het beeld dat we zagen niet slechter en niet beter is dan afgelopen vrijdag. Afwachten tot en met 2-10 maar heb er een hard hoofd in gezien mijn miskraam verleden en kan alleen maar huilen. Heb ook niet echt kwaaltjes maar dat had ik ook niet bij de zwangerschap die wel goed ging. Hopen maar op een wonder. Voor jullie ook veel succes de aankomende dagen ♥️

één maand geleden

Reactie op Gulden

Ik ben het helaas verloren. Tweede keer. We gaan volgende maand naar het zi ...
Sterkte meid♥️

één maand geleden

Ja dat is mentaal idd elke keer zo'n rollercoaster hoe je lijf jezelf zo vo ...
Snap ik hoor! De symptomen lijken op die van mij. Hopelijk zijn ze toch wel een goed teken. Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen. Dikke knuffel en heel veel succes straks!

één maand geleden

Reactie op Dw3rgkonijn

Vandaag 1 echo dachten dat tussen 7 en 8 weken sou zijn.. blijkbaar waarsch ...
Vervelend he al die onzekerheid! Krijg je binnenkort weer een nieuwe echo?

één maand geleden

Reactie op KimTheulings

Hier ook vrijdag 20-9 de eerste echo gehad. Werd 1 week teruggezet. Hartje ...
Hi Kim, heb jij ook een baarmoederafwijking? Jouw echo lijkt een beetje op die ik afgelopen vrijdag ook heb gehad. Het was bijna niet te zien. Ik heb 2 baarmoeders en de embryo zat ook in een hoekje gedrukt van de baarmoeder die het meest plat is. Hoeveel weken dacht je zelf dat je bent? De wachtdagen vind ik ook echt verschrikkelijk. Het voelt zo oneerlijk dat je dit al een paar keer hebt meegemaakt. Ik probeer me eraan vast te houden dat het hartje wel klopte en dat er dus nog wel leven is. Veel succes dinsdag en ik hoop mee op goed nieuws voor jou.

één maand geleden

Ik heb geen idee hoe ik t doe speelt nog veel meer privé dus probeer maar g ...
Succes! Heel benieuwd hoe het is gegaan straks 🍀 🙏 🩷

één maand geleden

Reactie op Mariska24

Hi Kim, heb jij ook een baarmoederafwijking? Jouw echo lijkt een beetje op ...
Nee heb geen afwijking gelukkig. Dacht zelf 7 wk. Zij kwam op iets meer dan 6. Het is indd afwachten. Jij ook suc6 voor vrijdag,♥️

één maand geleden

Reactie op Mariska24

Vervelend he al die onzekerheid! Krijg je binnenkort weer een nieuwe echo?
Ja, over 2-3weken.. ik ben echt zo bang.. ditt kan beide kanten opgaan..

één maand geleden

Ik heb geen idee hoe ik t doe speelt nog veel meer privé dus probeer maar g ...
Hoe is het gegaan bij je?

één maand geleden

Reactie op Mommytobe_22

Hoe is het gegaan bij je?
Jaaaaaaaaaa zo blij t kindje is goed gegroeid❤️❤️❤️❤️❤️ ben nu op 8+2 gezet ongeveer. 10 oktober de 10 weken echo hihi. Ik hoop vrijdag voor jou ook een goede echo. Zoooo blij nu😍🥹🥹

één maand geleden

Jaaaaaaaaaa zo blij t kindje is goed gegroeid❤️❤️❤️❤️❤️ ben nu op 8+2 gezet ...
Wat super fijn en wat een opluchting! Die 8+2 is weer wat het zou moeten zijn toch? Kon ze ook een verklaring geven waarom de eerste echo zo achterliep? Nu lekker genieten ervan!

één maand geleden

Ook wij zijn terug gezet, en dat zelfs met een cryo Hartje klopte wel Morgen een echo Ben zo benieuwd Morgen op vakantie hopelijk niet met slecht nieuws

één maand geleden

Reactie op Mariska24

Wat super fijn en wat een opluchting! Die 8+2 is weer wat het zou moeten zi ...
Ja ommenabij idd zou eigenlijk 8+4 zijn maar ik vind 8+1 ook helemaal goed haha!

één maand geleden

Jaaaaaaaaaa zo blij t kindje is goed gegroeid❤️❤️❤️❤️❤️ ben nu op 8+2 gezet ...
Wat goed!! Hoop dat wij ook goed nieuws krijgen volgende week woensdag.

één maand geleden

Reactie op KimTheulings

Wat goed!! Hoop dat wij ook goed nieuws krijgen volgende week woensdag.
Ja ik hoop het ook voor jullie 🥰😘