19 Reacties

één maand geleden

Wanneer moet je weer terugkomen dan?

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Wanneer moet je weer terugkomen dan?
Over 2 weken voor het hartje maar ze zei wel dat alles goed was

één maand geleden

Over 2 weken voor het hartje maar ze zei wel dat alles goed was
Ze zei het is aan het ontwikkelen

één maand geleden

Dan denk ik dat alles ook wel goed zit, ik heb het zelf niet meegemaakt. Ik moet volgende week woensdag echo dan zou ik 6.3 weken zijn.

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Dan denk ik dat alles ook wel goed zit, ik heb het zelf niet meegemaakt. Ik ...
Jaaa ik ben terug gezet ik was 6 weken en 2 dagen maar ben rond de 6 weken dus vandaar dat het nog niet klopt het hartje

één maand geleden

Jaaa ik ben terug gezet ik was 6 weken en 2 dagen maar ben rond de 6 weken ...
Maar ze zei wel dat alles goed is

één maand geleden

Spannend allemaal. Ik heb maandag mijn eerste echo. Ik ben dan 6+5 weken. Ik kon ook kiezen voor vandaag een echo maar ze zeiden dat dan de kans erin zat dat het hartje nog niet te zien was

één maand geleden

Je hebt rond de 6 weken idd kans dat het kloppende hartje nog niet te zien is. Bij sommige mensen kan je het al wel zien, bij andere nog niet, betekend niet meteen wat. Ik ben met 5+3 geweest en ook nog geen kloppend hartje. Ik hoop stiekem aanstaande maandag, met 6+3 wel, maar kan zomaar zo zijn dat het dan ook nog niet te zien is. Heeft ook te maken met het moment van innesteling. Je kan zomaar een paar dagen terug gezet worden in je zwangerschap :) (ik mag trouwens iets eerder en vaker ivm medische indicatie)

één maand geleden

Reactie op Peach_

Je hebt rond de 6 weken idd kans dat het kloppende hartje nog niet te zien ...
Ja dat had ik ook medische ik ben terug gezet ik ben volgens deze app 6 weken en 2 dagen maar ik ben terug gezet naar 5+6 en naar 6 weken precies

één maand geleden

Reactie op Peach_

Je hebt rond de 6 weken idd kans dat het kloppende hartje nog niet te zien ...
En hoe bedoel je betekent niet gelijk wat

één maand geleden

Ik had vandaag bij 6+4een vroege echo ivm bloedverlies en helaas klopte het hartje ook niet. Ook was de grootte nog maar 5 weken terwijl ik dus al op 6+4 zou moeten zitten. Grote kans dat het gestopt is met groeien na 5 weken. Kleine kans dat het nog maar 5 weken oud is en we het hartje later nog gaan zien kloppen. Ik had een hele regelmatige cyclus afgelopen halfjaar dus ik schat de kans klein in. Ik moet over 10 dagen terug voor een echo. Ik weet niet of ik nog hoop moet houden…

één maand geleden

Reactie op Mmies

Ik had vandaag bij 6+4een vroege echo ivm bloedverlies en helaas klopte het ...
Tuurlijk moe je hoop houden ik ben ook terug gezet van 6 weken en 2 dagen maar naar rond de 6 weken maar bij mijn klopte mijn echo met mijn termijn dus dat is al heel fijn ! 😊 komt goed met je !

één maand geleden

Reactie op Mmies

Ik had vandaag bij 6+4een vroege echo ivm bloedverlies en helaas klopte het ...
Pff, dit is echt een hele lastige periode! Had zelf in mei met 8 weken een echo waarop een vruchtje van 6 weken te zien was, week later weer een echo waarop te zien was dat het hartje ondertussen gestopt was. Die periode daartussen is echt killing. Je hoofd weet dat het theoretisch gewoon onmogelijk is, maar je hart hoopt op een wonder. Veel sterkte deze tijd!

één maand geleden

Tuurlijk moe je hoop houden ik ben ook terug gezet van 6 weken en 2 dagen m ...
Dank voor je reactie! Ik probeer ook hoop te houden maar 1 week en 4 dagen teruggezet is wel heel lang. Klopt dan niet met mijn menstruatie/ovulatie. Ben dus eerder bang dat het gestopt is met groeien. Maar misschien moet ik idd maar afwachten en hoop houden!

één maand geleden

Reactie op TopperAms

Pff, dit is echt een hele lastige periode! Had zelf in mei met 8 weken een ...
Ach wat lastig. Inderdaad echt killing. Dank voor je berichtje

één maand geleden

Hier afgelopen maandag met precies 6 weken echo gehad en het hartje klopte echt net. We hadden geen dag eerder moeten komen gaf ze aan. Dus kan zeker zo zijn dat het over twee weken wel gewoon klopt. Succes

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Wanneer moet je weer terugkomen dan?
Over 2 weken ze zei wel dat alles goed was

één maand geleden

Spannend zeg! Ik heb komende dinsdag. Ik ben dan 7 weken. Hopelijk horen we een hartje kloppen! Eigenlijk best raar aangezien ze bij mij ook tellen dat ik 7 weken ben alleen weet ik de exacte datum van bevruchting en dat was 5 weken!👣 Hopelijk is alles goed🤗

één maand geleden

Reactie op KimvHoof

Spannend zeg! Ik heb komende dinsdag. Ik ben dan 7 weken. Hopelijk horen we ...
Tuurlijk 😗😉