51 Reacties
één maand geleden
Jaa morgen de eerste echo! Ik ben heel benieuwd hoe het met de kleine bosbes gaat!
één maand geleden
Hoever zijn jullie? Mijn eerste dag van mijn menstruatie was 8 augustus (morgen dus 9 weken) maar ik weet dat mijn ovulatie op 22 augustus was( dat voel ik namelijk) dat zou betekenen dat ik op 7 wekennzit. Ik ben erg benieuwd hoe ze inschatten op hoeveel weken/dagen ik zit.. op basis van de menstruatie of op basis van de ovulatie. Als iemand dat weet hoor ik het graag!
één maand geleden
Reactie op WonderlijkeLelie145163
Hoever zijn jullie? Mijn eerste dag van mijn menstruatie was 8 augustus (mo ...
In beide gevallen ben jij morgen 9 weken. Als ze vanaf de eerste dag van de menstruatie tellen, is dat idd 9 weken geleden, maar als je vanaf je ovulatie telt is dat 7 weken en dan tellen ze er altijd 2 weken bij. Je bent dus 9 weken ver! 😄
één maand geleden
Reactie op Jane94
In beide gevallen ben jij morgen 9 weken. Als ze vanaf de eerste dag van de ...
Het voelt een beetje als wiskunde waarbij de rekenregels niet duidelijk zijn maar top! Want dan kunnen ze morgen hopelijk ook een echt 'babyvormpje' zien🥰
één maand geleden
Ja! Wij hebben morgen ook de eerste echo, zouden dan precies 7 weken zijn (vanwege 2x vroege miskraam/biochemische zwangerschap nu vroege echo). Voel me dit keer wel echt anders dan normaal, dus ik denk dat het nu wel goed zit. Ook geen bloedverlies gehad dit keer.
één maand geleden
Ik heb ook mijn eerste echo morgen, ben ongeveer 8 weken. Om 16.00 pas dus dat wordt lang wachten in spanningen . 2 maand geleden een miskraam gehad dus dat maakt het allemaal nog spannender voor me 🙈
één maand geleden
Reactie op Lalola!?
Wauw, ik precies hetzelfde verhaal en ik heet ook Laura 😅 en ook om 16:00 ...
Wow super toevallig! 🤭 Heel veel succes vandaag :)
één maand geleden
Net een kloppend hartje gezien en datum komt precies overeen volgens mijn berekening 🥹
één maand geleden
Net een kloppend hartje gezien en datum komt precies overeen volgens mijn b ...
Yeey! Feestje!😁
één maand geleden
Net een kloppend hartje gezien en datum komt precies overeen volgens mijn b ...
Wat fijn! Hele geruststelling denk ik 🤗