51 Reacties

14 dagen geleden

Hier ook gelukkig alles goed😃 Ipv 7 wk 6+5 weken dus prima op naar 30 okt. dan weer de volgende echo😍😍

14 dagen geleden

Reactie op EersteWondertje28525

Hier ook gelukkig alles goed😃 Ipv 7 wk 6+5 weken dus prima op naar 30 okt. ...
Wij zijn ook van 7wk terug gezet naar 6+5 wk maar alles zag er goed uit! 😍

14 dagen geleden

Reactie op Rimileno15

Wij zijn ook van 7wk terug gezet naar 6+5 wk maar alles zag er goed uit! 😍 ...
Oh super fijn om te horen! Lopen we nog steeds gelijk😂

14 dagen geleden

Yesss vanavond om 8 uur. Super spannendddd

14 dagen geleden

Ik heb vanmiddag de eerste echo gehad. En helaas tegen alle verwachtingen in was er niks te zien en is het wachten op een miskraam. Ik en mijn partner zijn echt enorm geschrokken dit hadden we niet zien aankomen ik voel(de) mij echt op en top zwanger.. hopelijk voor jullie allemaal een goede echo. Veel liefs

14 dagen geleden

Reactie op Mnqk2704

Ik heb vanmiddag de eerste echo gehad. En helaas tegen alle verwachtingen i ...
😘

14 dagen geleden

Reactie op Mnqk2704

Ik heb vanmiddag de eerste echo gehad. En helaas tegen alle verwachtingen i ...
Dikke knuffel voor jou😔✨❤️

14 dagen geleden

Ook de echo gehad, embryo was wel te zien maar hartje traag, kreeg gelijk allerlei verschillende scenario’s te horen en volgende week vrijdag moeten we opnieuw voor een echo komen om te kijken of er groei is. Enorme domper, maar probeer de hoop erin te houden. Ze moest sowieso inwendig kijken en de kant waar de embryo zat lag in een soort “schaduw”. Dus hopelijk was het daardoor allemaal lastig te zien

14 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Ook de echo gehad, embryo was wel te zien maar hartje traag, kreeg gelijk a ...
Ik heb dit bij m'n eerste zwangerschap ook gehad. Hoe ver zou je zijn vandaag?

14 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Ik heb dit bij m'n eerste zwangerschap ook gehad. Hoe ver zou je zijn vanda ...
Volgens eigen berekening 8+3, maar volgens hun meting 6+3. Maar dat zou ook best mogelijk zijn volgens degene die de echo maakte vandaag. Nog even 9 dagen extra in spanning afwachten helaas. Voel me wel heel erg zwanger, zelfs meer vergeleken met de 1e zwangerschap

14 dagen geleden

Hier ook zo spannend. 22 augustus laatste menstruatie gehad. Toevallig weet ik dat we 2 sep gemeenschap hebben gehad. Vanochtend een echo zagen een dooierzak maar nog geen kloppend hartje. Ze meten dat het 5,5 week was vanochtend. Weten jullie dat is dat vanaf de laatste dag van de menstruatie of vanaf de gemeenschap / bevruchting?..

14 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Volgens eigen berekening 8+3, maar volgens hun meting 6+3. Maar dat zou ook ...
Ah ja, als je niet zeker bent van je ovulatie dan is dat zeker mogelijk!! Ik ga voor je duimen 😘

14 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Hier ook zo spannend. 22 augustus laatste menstruatie gehad. Toevallig weet ...
De meting is vanaf de laatste dag van de menstruatie. 5+5 weken zwanger is 3+5 weken sinds de bevruchting (+-). Vanaf het moment van je laatste menstruatie zou je 6+6 zijn, maar als je 2 september bevrucht bent, zou 5+5 precies kloppen met wat ook gemeten werd. Wellicht dus een late eisprong gehad 😊

14 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

De meting is vanaf de laatste dag van de menstruatie. 5+5 weken zwanger is ...
Ah dank voor je uitleg. We houden hoop. Maar zou dan volgende week donderdag niet alsnog te vroeg zijn voor een echo? Volgens mij betekening 29 mei uitgerekend

14 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Ah dank voor je uitleg. We houden hoop. Maar zou dan volgende week donderda ...
Nee hoor, dan zou je 6+6 zijn, vanaf ongeveer 6 weken zie je t hartje kloppen. Bij 6+6 zeker!

14 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Ah dank voor je uitleg. We houden hoop. Maar zou dan volgende week donderda ...
Maar wacht, sorry. Mijn brein werkt echt niet door de zwangerschap. Het klopt niet wat ik zeg. Als je 2 september bevrucht bent was je dan al 2 weken zwanger. Dus zou je nou idd al wat verder moeten zijn .😪

14 dagen geleden

Ook de echo gehad, uitwendig. Goed kloppend hartje gezien en het juiste termijn! 8 weken en 1 dag. We zijn echt opgelucht 💕

14 dagen geleden

Reactie op Mnqk2704

Ik heb vanmiddag de eerste echo gehad. En helaas tegen alle verwachtingen i ...
Sterkte 🥹

14 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Maar wacht, sorry. Mijn brein werkt echt niet door de zwangerschap. Het klo ...
Ja precies zo rekende ik ook… ook gezien het feit dat ze alleen nog de dooierzak zagen

14 dagen geleden

Reactie op Mnqk2704

Ik heb vanmiddag de eerste echo gehad. En helaas tegen alle verwachtingen i ...
Ah jeetje! Sterkte wij hebben dit helaas in maart gehad. En nu ook weer heel erg spannend..