44 Reacties

één maand geleden

Hoi! Ik ben 35 en verwacht ons eerste kindje, heel spannend! Hoe oud ben jij?

één maand geleden

Hi! Ik ben 36, bijna 37 en zwanger van mijn eerste kindje. Zwanger na 5e keer iui. Ben nu 6+3 weken zwanger. Vind het allemaal erg spannend. Zeker omdat klachten afnemen, angst voor miskraam (gezien mijn leeftijd)

één maand geleden

Ik ben zo blij met deze topic... Iedere keer kijken mensen zo raar op als je je leeftijd deelt en je nog geen kinderen hebt (met de standaard irritante opmerkingen of vragen die daarop volgen natuurlijk...). Op een gegeven moment schaamde ik me zo erg voor mijn leeftijd dat ik die volledig geheim houd ongeacht waarom iemand die wilt weten. Herkent iemand dat ook? 🥲 Ikzelf ben 37, over een paar maandjes 38 en mijn partner is over een maand 42. Ik ben net zwanger van mijn (onze) eerste kindje (vandaag 4+6). We zijn al bijna 4 jaar bezig met zwanger proberen te worden en hebben al 2 miskramen gehad in die tussentijd. Hopen dat deze blijft zitten omdat we onze leeftijden niet mee hebben zitten. 😅

één maand geleden

Ik ben 31 en ben waarschijnlijk net 32 (27 april jarig en 6 mei waarschijnlijk uitgerekend) als de kleine geboren wordt.

één maand geleden

Reactie op Usagi

Ik ben zo blij met deze topic... Iedere keer kijken mensen zo raar op als j ...
Inderdaad, zó herkenbaar. Veel mensen praten er heel makkelijk over. Voor ons was heeft het ook 4 jaar geduurd. We zijn nu zo blij! Ik ben over een paar maandjes 36 en mijn partner is net 41 geworden. Wat naar voor jullie dat het al eerder is misgegaan. Ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan! Ga voor je duimen! 🤞😊

één maand geleden

37 zwanger van de eerste, nu 39 en zwanger van de tweede.

één maand geleden

Fijn zo'n topic voor eind dertigers die hun eerste kindje krijgen! De meeste vrouwen van deze leeftijdsgroep hebben vaak al kindjes. Ik voel me soms net een unicorn 🦄 Ik ben 41, bijna 42 en nu 5+6 Dit is mijn derde zwangerschap en hopelijk mijn eerste kindje wat ik straks in mijn armen mag hebben.

één maand geleden

Hier 36 en zwanger van de eerste! Vind het echt mega spannend.. morgen eerste echo.

één maand geleden

Ik ben nu wel in verwachting van mijn tweede kindje, maar mijn eerste is pas bijna 7 maanden oud en ik ben halverwege juni 38 geworden. Ook in de ogen van de meesten ‘oud’ dus… soms loopt het leven helaas zo en heb je daar zelf weinig aan te willen. Meningen van anderen kan ik inderdaad ook wel als vervelend ervaren ja

één maand geleden

Leuk dit topic! Ik ben 40 en dit wordt mijn eerste als alles goed mag blijven gaan, zijn 4e. 😊 41 als ik ben bevallen dan. Wel al 2x eerder zwanger geweest.

één maand geleden

Ik ben 36 en zwanger van de eerste!

één maand geleden

Heyy ook ik sluit me aan, ik ben 36 en vandaag 6+6 weken zwanger van mijn eerste kindje. 😊 De echo vandaag was helemaal prima ♥️

één maand geleden

Ik was 38 bij de 1e en nu zwanger vd 2e....en 42 jaar. Je kunt niet alles plannen in het leven denk ik maar

één maand geleden

Ik ben zelf 36 en ben 37 als ons eerste kindje is geboren (ben nu precies 6 weken). Mijn partner is 48 en het is ook zijn eerste kindje.

één maand geleden

Haai haai, ik ben 32 en voor de derde keer zwanger. Helaas zijn de vorige 2 afgebroken. Momenteel ben ik 6 weken zwanger van ons eerste kindje.

één maand geleden

Ook 32 en 7 weken, helaas hiervoor een miskraam gehad. Ik had al het gevoel dat ik "laat" was omdat iedereen om me heen jonger is die kinderen krijgt en ik het idee had dat ik moest gaan haasten. Dit stelt me zo gerust!

één maand geleden

Zojuist echo gehad hier. Ik typte zwanger van eerste kindje, maarrr het zijn er 2!!!

één maand geleden

Hoi! Ik ben 35 en verwacht ons eerste kindje, heel spannend! Hoe oud ben ji ...
Ik ben 37 en nu 5+2. We zijn lang bezig geweest en veel verlies, dus hopen dat het nu echt gaat gebeuren!

één maand geleden

Reactie op Keina87

Hi! Ik ben 36, bijna 37 en zwanger van mijn eerste kindje. Zwanger na 5e ke ...
Ik 37, bijna 38. Vijf keer iui, 1x ivf (incl cryo) niet gelukt. Afgelopen jaar drie miskramen (laatste nog in juli). Nu ben ik 5+2 van een verse tp van de tweede ivf poging. Je zegt dat klachten afnemen. Heb je geen symptomen (meer)? Ik ook niet namelijk. Wel lastig..

één maand geleden

Reactie op Usagi

Ik ben zo blij met deze topic... Iedere keer kijken mensen zo raar op als j ...
Ik heb exact hetzelfde. Veel mensen begrijpen niet dat het voor erg veel mensen niet vanzelf gaat. Hoe meer ik erover praat, hoe meer ik wel te horen krijg dat anderen ook moeite hebben gehad. Dan inderdaad de leeftijd. Ik ben ook 37, in november 38. Aan alle kanten komen vragen en opmerkingen. Of op feestjes dat goed gekeken wordt of ik wel of geen alcohol drink