26 Reacties

16 dagen geleden

Dit heb ik al sinds het begin. Tot dusver nog niets gevonden dat werkt.. Mocht je de gouden tip hebben, dan ben ik je eeuwig dankbaar

16 dagen geleden

Nou ben gewoon naar beneden gegaan, smoothie gemaakt in de garage zodat ik verder niemand wakker maak. En lig nu in bed weer beetje op mijn telefoon

16 dagen geleden

Wachten tot het licht wordt🤣 ellende toch!

16 dagen geleden

Reactie op bobbi123

Dit heb ik al sinds het begin. Tot dusver nog niets gevonden dat werkt.. Mo ...
Gouden tip is denk ik accepteren dat het zo is en je niet meer verzetten er tegen..

16 dagen geleden

Hier ook helaas wordt er gek van

16 dagen geleden

Hier ook al weken zo. Het is vermoeiend en frustrerend. Zodra ik klaarwakker ben (zoals nu) blijf ik gewoon in bed liggen en 'zit m'n tijd uit' tot ik weer op moet staan voor werk. 😮‍💨 Een ander probleem wat ik heb is, zodra ik wél in slaap val (vaak tegen opstaantijd) dan heb ik weer nachtmerries waardoor ik totaal niet uitgerust wakker word. 😓

16 dagen geleden

Reactie op Mamavoorheteerst

Hier ook helaas wordt er gek van
Ik probeer het maar te accepteren dat het zo is denk ik. Meer kun je niet doen..

16 dagen geleden

Reactie op Usagi

Hier ook al weken zo. Het is vermoeiend en frustrerend. Zodra ik klaarwakke ...
Heb ik ook! En steeds badend in t zweet wakker worden 6x per nacht!

16 dagen geleden

Heb ik ook! En steeds badend in t zweet wakker worden 6x per nacht!
En uit verveling ga ik op alles reageren, soms uit wanhoop reageer ik op mezelf... 🥴

16 dagen geleden

Hier ook al weken rond vier uur a half 5 wakker. Moet ook zeggen dat ik er vroeg (rond half 9) in lig. Inmiddels heb ik het geaccepteerd en ga er gewoon uit zodra ik wakker ben. Dan stap ik of op de hometrainer om fit te blijven of als ik nog wel moe ben, kijk ik netflix vanaf de bank. 😊

16 dagen geleden

Verschrikkelijk he pfff heb het idee dat het sinds de wintertijd bij mij erger is geworden: eerst was het nog wel eens 5 uur. Nu standaard 4 uur. Niet echt tips.. ik probeer lezen op mijn telefoon te vermijden en luisterboeken te luisteren, maar weer in slaap vallen lukt bijna nooit..

16 dagen geleden

Uur geleden wakker geworden en een broodje moeten eten, dan klaarwakker natuurlijk en verdwalen op internet waardoor ik nu al zorgen heb over eventuele wiegendood. Mijn hoofd maakt me helemaal gek.

16 dagen geleden

Herkenbaar. Ik heb laatst midden in de nacht een uur in bed zitte lezen. Je doet er weinig aan. Ik denk dat je lijf zich alvast voorbereid op de gebroken nachten als je kindje er eenmaal is. Slaap je overdag wel eens? Zo ja, misschien proberen dat dutje over te slaan?

16 dagen geleden

Voor mij ook herkenbaar, al red ik het vaak wel tot +- 5 uur 🙈 dan moet ik nodig maar de wc en daarna is het gedaan met de slaap en lig ik in bed tot de wekker gaat 🤭 en 's avonds ben ik te moe voor een kop thee en val ik op de bank in slaap vaak voor 21.00 🤷🏼‍♀️

15 dagen geleden

En toen verveelde ik me weer in een wereld waar iedereen aan het slapen is behalve ik.... 😮‍💨

15 dagen geleden

Het is heel herkenbaar.. ik lees even mee

15 dagen geleden

Ik sliep ook erg slecht, maar ben sinds kort begonnen met magnesium tabletten. Ik merk dat mijn nachtrust nu echt beter wordt! Ik neem de Magnesium 150 Bisglycinaat van vitakruid. Wellicht het proberen waard

15 dagen geleden

Sinds ik 13 weken ben is het weer drama met in slaap vallen. Het in slaap komen in de avond gaat goed maar als ik in de nacht wakker word van 1 van de kinderen en/of om te plassen lig ik eerst ruim 45 min tot 1 uur wakker 🫠.

15 dagen geleden

Hier ook vroeg wakker de meeste dagen. Mijn tip (als voormalig slaapcoach) is dan te focussen op ontspannen. Niet teveel in m'n hoofd gaan (en al helemaal niet op m'n mobiel), maar juist je richten op je lichaam. Met een mindfulness bodyscan of zo. Dan val ik meestal na een uurtje of zo toch wel weer in slaap. Al is het geen diepe slaap echt meer, toch beter dan niks.

15 dagen geleden

Beker goed warme melk en een banaan. Daar red ik me mee. En die dan lekker op de bank in het donker opdrinken en opeten. Val binnen notime weer in slaap..