26 Reacties
15 dagen geleden
Ik heb er veel last van gehad rond de 10 weken. Heb toen zeker 2 weken lang niet langer kunnen slapen dan tot 4 uur. En kon daarna niet meer slapen door de honger of omdat ik te veel lag te peinzen. Ik heb toen uit wanhoop een somnox besteld (wordt vergoed als je aanvullend verzekerd bent) en dit heeft me wel geholpen. Dit is een soort van ademend apparaat waardoor je je op je ademhaling focust ipv op andere dingen. Het is geen wondermiddel maar heeft me vooral geholpen om niet te gaan liggen peinzen maar gewoon op mijn ademhaling te letten waardoor ik uiteindelijk weer in slaap val. Ik word nu maar 1 a 2 keer in de week zo vroeg wakker :)
15 dagen geleden
Bij mij werkte het dan om even naar het toilet te gaan en dan weer terug in bed. Het is niet dat ik dan binnen 5 minuten sliep, maar wel na een half uurtje.
10 dagen geleden
Hahaha hier sinds een week echt hetzelfde! Probeer het te accepteren. Zal vanzelf wel weer overgaan denk ik dan maar 😂
9 dagen geleden
Reactie op Usagi
Vannacht kan ik niet om 4:00 wakker worden........als ik niet eerst in slaa ...
Yep ik slaap erg moeilijk en als het al lukt niet langer dan 4 of met geluk 5 uur
Ik probeer te slapen wanneer het kan en ik heb een kussen besteld dus misschien helpt dat een beetje