19 Reacties

één maand geleden

Ik heb hier nog geen last van maar ben ook nog maar 5 weken 🫣 heel benieuwd of ik hier ook last van ga krijgen

één maand geleden

Oh zo herkenbaar. Ben vandaag 7+2 en precies toen ik de 7 weken aantikte was het mis. Zooo misselijk, en ik kan niet eens meer tegen de geur van mn eigen huis. Loop constant met een knijper op mn neus door huis heen, verschrikkelijk hè. Hoop dat het tijdelijk is.

één maand geleden

Alsof ik dit bericht getypt heb.. wat voel ik me ellendig zeg gatver

één maand geleden

Hoi hier precies hetzelfde! Ik herken het helaas wel van mijn eerste zwangerschap, toen duurde het tot 12-13 weken. Nog een paar weken uitzitten dus 🤞

één maand geleden

Oh gelukkig ben ik niet de enige (nou ja gun het jullie niet)! Voelde me aansteller 🫣. Man en kind zijn een leuk dagje naar de dierentuin en ik lig op bed met dit mooie weer. Had zo’n zin om mee te gaan maar heb besloten even naar m’n lichaam te luisteren. Maandag weer werken natuurlijk dus het weekend maar even saai zijn en m’n rust pakken.

één maand geleden

Reactie op Lori97

Oh zo herkenbaar. Ben vandaag 7+2 en precies toen ik de 7 weken aantikte wa ...
Sorry ik moet hier hardop om lachen!! Ondanks dat het vreselijk is! Maar ik heb precies hetzelfde. Ik kan de lucht van m’n eigen huis niet uitstaan!! 😂😂😂

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Sorry ik moet hier hardop om lachen!! Ondanks dat het vreselijk is! Maar ik ...
🥲 ja ik weet echt niet hoe ik het anders moet doen hahaha.

één maand geleden

6+1 en herken je verhaal helemaal 😞. Lijkt ook gewoon alsof ik me met de dag beroerder ga voelen.

één maand geleden

Dag dames, vervelen hè. Die nare geuren en heel de dag het gevoel alsof je net uit een zeer intense achtbaan stapt. Ik heb daarom van de huisarts reispilletjes gekregen. Niet schadelijk voor het kindje. Misschien helpt het jullie ook. Ben nog steeds heel moe, maar de misselijkheid is wat afgenomen en het eten gaat tenminste iets beter. Misschien hebben jullie er iets aan! Sterkte.

één maand geleden

Reactie op Vi89

Dag dames, vervelen hè. Die nare geuren en heel de dag het gevoel alsof je ...
Welke heb jij van de huisarts gekregen? Ik slik nu suprimal, maar wordt daar enorm moe van.

één maand geleden

Ik herken dit echt! En ook heel anders dan mijn eerste zwangerschap (tenminste van wat ik me zo kan herinneren).

één maand geleden

Zo herkenbaar! Voel me echt zo lamlendig en slecht. Hoeft niet te spugen, maar de hele dag door zo'n misselijk gevoel. Ik eet eigenlijk best veel omdat ik hoop dat de misselijkheid dan over gaat. Tot nu toe nog zonder resultaat..

één maand geleden

Reactie op Mama-1989

Zo herkenbaar! Voel me echt zo lamlendig en slecht. Hoeft niet te spugen, m ...
Ohja, 7+2 vandaag

één maand geleden

Heel herkenbaar! Vorige zwangerschap helemaal niet gehad, alleen erg moet vanaeen week of 8. Nu al vanaf 3,5 week, nog voor ik kon testen misselijk, slap en moe. Kan er daardoor helemaal niet van genieten. En daar baal ik van, want als alles goed gaat is dit mijn laatste zwangerschap en daar wilde ik juist zo graag van genieten! Hopelijk gaat het snel beter met iedereen

één maand geleden

Reactie op Pukkie5

Heel herkenbaar! Vorige zwangerschap helemaal niet gehad, alleen erg moet v ...
Ja herkenbaar. Dit zal ons (als alles goed mag gaan) ook onze laatste zwangerschap zijn en ik keek er zo naar uit, en baal er dan van dat je je zo voelt. Ik wil er van genieten! Volgend weekend wil ik het m’n ouders gaan vertellen maar hoop het met meer enthousiasme te kunnen doen dan ik vandaag zou kunnen! 🤭🙏🏻 komt vast goed met ons. Even tot de 12 weken uitzingen! Hele dag rijstwafels op zak en die eten 😅

één maand geleden

Meid ik voel me precies hetzelfde! Ik had dit kunnen schrijven. Vind het echt fijn om even te lezen klaag gerust bij mij in de buurt. Ik voel me ook een beetje shit dat ik niet enthousiast en blij ben. Verheug me ook al vanaf mijn eerste kindje er uit is op de volgende en dit zou ook mijn laatste zwangerschap zijn maar ik voel me zo hondsberoerd. Vooral het super slecht slapen erbij is waardoor ik de rest gewoon niet trek denk ik.

één maand geleden

Reactie op Lori97

Welke heb jij van de huisarts gekregen? Ik slik nu suprimal, maar wordt daa ...
Ja die heb ik inderdaad ook voorgeschreven gekregen. Ben er idd ook moe van. Veel geslapen vandaag. Maar merk qua eten dat het wel echt beter gaat.