10 Reacties

24 dagen geleden

Het mag natuurlijk altijd, je betaalt er zelf voor maar volgensmij is het niet heel gebruikelijk. Vaak wordt er rond 15/16 weken wel een pretecho gedaan om achter het geslacht te komen (i.p.v. wachten tot de 20 weken echo).

24 dagen geleden

Het wordt niet vaak gedaan omdat je nog niet veel kan zien. Als je wacht tot 16 weken kan je via een pretecho en het geslacht te weten komen en kunnen ze via 3D het gezichtje laten zien. (Als de baby tenminste goed licht). Je krijgt dus meer waar voor je geld om het zo te zeggen. Maar je mag het natuurlijk wel doen, je moet alleen zelf betalen.

24 dagen geleden

Wij hebben zaterdag nog een echo gedaan. Vrijdag was de eerste maar die viel ons wat tegen en vriend en ik hadden er geen goed gevoel bij. Dus zelf een praktijk gezocht die vroege echo’s maakt. Je betaalt zelf maar deze ervaring was zo fijn ☺️

24 dagen geleden

Ik heb het toevallig zelf wel gedaan afgelopen donderdag. Het was erg fijn om het frummeltje te zien, zeker omdat ik zo misselijk ben.

24 dagen geleden

Ik zag een oproep je op Facebook van iemand die echoscopiste is sinds kort, en nu pretechos gratis aanbied. Ik heb hier dus een afspraak gemaakt en komende donderdag mogen wij even spieken voordat we Dalijk de termijn echo hebben🤗

24 dagen geleden

Bij ons zijn de verloskundige best makkelijk, dus als je je zorgen maakt deden ze nog wel eens gewoon extra echo

24 dagen geleden

Reactie op babytoetie

Ik zag een oproep je op Facebook van iemand die echoscopiste is sinds kort, ...
Waar in de buurt is dit? 🥰

24 dagen geleden

Reactie op MotherToBe

Waar in de buurt is dit? 🥰
Pijnacker!

24 dagen geleden

Reactie op babytoetie

Pijnacker!
Via wie is dat? Ik ben ook wel benieuwd niet zo heel ver hier vandaan ☺️

24 dagen geleden

Reactie op Niessie31

Via wie is dat? Ik ben ook wel benieuwd niet zo heel ver hier vandaan ☺️
https://pretecho-hey-cutie.salonized.com/widget_bookings/new