11 Reacties

één maand geleden

Ik heb al weken enorme rugklachten kom er maar niet vanaf helaas..

één maand geleden

Heb ik ook gehad het begin, neemt nu (8 weken) af

één maand geleden

Ik ook! Neemt nu gelukkig een beetje af. Ben nu ongeveer 6 weken. Ik deed telkens een kussen in mijn rug ter ondersteuning of een beetje uitrekken, dat voelt dan even fijn. Het schijnt een symptoom voor tweelingen te kunnen zijn 😝

één maand geleden

Reactie op minnemar

Ik ook! Neemt nu gelukkig een beetje af. Ben nu ongeveer 6 weken. Ik deed t ...
Hahaha liever geen tweeling 🤣 maar goed als het zo is, dan is het zo haha. 18 oktober pas echo.. we gaan het zien

één maand geleden

Als ik jullie was zal ik even langs de bekkenfysio gaan. Ik had daar ook heel erg last en bij mij stond het spul scheef omdat het zo snel verweekte. Kan nooit kwaad om er even naar te laten kijken

één maand geleden

Kindje licht in me rug ik herken het 6 weken zwanger

één maand geleden

Ik denk dat het een samenloop van verschillende dingen is. Inmiddels 38.5 graden koorst, veel hoofdpijn en droge keel/mond. Ik haat deze fase nu al weer🤭

één maand geleden

Ik denk dat het een samenloop van verschillende dingen is. Inmiddels 38.5 g ...
Geen nierbekkenontsteking? Als je zwanger bent kun je soms niet door hebben dat je een blaasontsteking hebt

één maand geleden

Zo, dit is toch herkenbaar. Lig nu in bed en ik kan niet goed liggen. Mijn onderrug doet echt enorm zeer. En net als jij bent ik 4+4 weken. Ik dacht eerst dat het mijn onderbuik was, maar nu ik lig doet mijn hele rug er pijn van. Bij mijn vorige zwangerschap had ik er ook echt zoveel last van.

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Geen nierbekkenontsteking? Als je zwanger bent kun je soms niet door hebben ...
Bedankt voor de tip, niet aan gedacht. Ga straks de verloskundige/huisarts even bellen

één maand geleden

Het is inderdaad een fikse blaasontsteking. Totaal geen pijn bij het plassen dus had dit niet verwacht. Nu aan de antibiotica, hopelijk snel weer beetje fit