16 Reacties

2 maanden geleden

Zoek alsjeblieft hulp! Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus ik weet niet welke instanties er allemaal zijn. Maar ga desnoods hiermee naar de huisarts. Iemand mag jou nooit maar dan ook nooit dwingen om iets te doen met jouw lichaam waar jij zelf niet achter staat! Is het je partner? Hij hoeft niet betrokken te zijn bij de zwangerschap hè?

2 maanden geleden

Wat een heftig verhaal. Ik ben het eens met J Sikkema. Zoek hierbij hulp, via de huisarts, mogelijk Veilig Thuis? Draag deze last niet alleen 🤍 Heel veel sterkte

2 maanden geleden

Het is heel verstandig om hulp te zoeken. Via je huisarts kun je in contact komen met de juiste instanties. Aarzel niet om je verhaal te delen, zodat je de juiste hulp krijgt in deze nare situatie. Iemand mag jou inderdaad nooit dwingen om iets te doen wat jij zelf niet wilt. Ik hoop dat je de stap neemt om hierover eerst met je huisarts in contact te komen en ik wens je veel moed en sterkte.

2 maanden geleden

Kijk zeker eens op www.siriz.nl! Hebben een gratis telefoonlijn ook om te overleggen..sterkte meid!

2 maanden geleden

Zoek hulp, zo snel mogelijk! Dit klinkt als een heel ongezonde situatie, als de vader van je kind dreigend naar je is en je tot iets wil dwingen wat je niet wilt. Er zijn instanties die je kunnen helpen en je ook kunnen beschermen mocht dat nodig zijn. Zsm een afspraak bij de huisarts maken is een goed begin, of Veilig Thuis, zoals anderen hier zeggen. Als je echt in gevaar bent of bedreigd wordt bel dan de politie. Heel veel sterkte en weet dat er hulp is!

2 maanden geleden