13 Reacties

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ben nu 5.2 en behalve dat ik best moe ben en af en toe krampen in mn onderbuik geen klachten ook geen gevoelige borsten..

één maand geleden

Ik heb de eerste weken ook geen last gehad van gevoelige borsten. Ik ben nu 6+2 en de afgelopen twee dagen beginnen m'n borsten wel pijn te doen. Het kan dus nog komen, maar ik lees ook overal dat symptomen bij iedereen heel erg kunnen verschillen!

één maand geleden

Bij mij kwam het pas later rond 5,5 week, misschien komt het nog ☺️

één maand geleden

Niets moet als je zwanger bent 😉 het is zo wisselend per vrouw en kan ook komen en gaan op ieder moment!

één maand geleden

Bij mijn eerste zwangerschap vielen ze er bijna af zo gevoelig was het, maar nu ook nergens last van! Hooguit af en toe wat tintelingen. Misschien dat het bij de tweede (net als jij al een kindje hebt) het lichaam al wat gewend is?

één maand geleden

Ik heb helemaal geen gevoelige borsten (wel even gehad van week 4 t/m 5+4 ongeveer) nu af en toe alleen een steekje in m’n borsten that it. Maar net wel een goede echo met 6+3 en een kloppend hartje gezien 💕 dus no worries als je geen gevoelige borsten hebt. 😊

één maand geleden

Bij de eerste was dat het eerste symptoom. Nu bij de tweede dacht ik zal wel niet zwanger zijn want voel niks aan mijn borsten. Wel zwanger nu haha.

één maand geleden

Bij de eerste was dat het eerste symptoom. Nu bij de tweede dacht ik zal we ...
Precies dit!

één maand geleden

Ik had gevoelige borsten (niet zo gevoelig dat bh ofzo niet fijn was). En nu is dat echt een stuk minder (week 7). Maar goed ik heb nu wel weer andere klachten zoals soms heel flauw en wat misselijk zijn en dat had ik in het begin weer totaal niet. Daarnaast heb ik soms last van mn ontlasting maar de verloskundige zei toen al dat kan komen en gaan. Ik maak mij niet z’n zorgen.

één maand geleden

5 en geen gevoelige borsten alleen moe en veel slaap

één maand geleden

Ik heb dat ook niet. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat veel later in de zwangerschap een aantal weken.

één maand geleden

Heb dit nooit gehad. Bij m’n 1e ook niet. Pas na de bevalling. En zelfs toen kwam het pas laat op gang

één maand geleden

bij mijn eerste 2 zwangerschappen heb ik nooit geen last gehad van gevoelige borsten